samuelszon Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Japp, du läste rätt! Om du behöver ett rim, skriv vad det är för något du skall ge bort och till vem (ålder/kön o.s.v.) så skall vi se om någon snäll forumit kan hjälpa just dig! Skicka gärna upp egna rim också! En bra sida om du skall rimma är Kjells rimlexikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Passar på att länka till Blockets rimstuga också. klicka på tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Passar på att länka till Blockets rimstuga också. klicka på tomten Den var bra. Hade aldrig sett förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Dessa kan glädja dig lite, speciellt om du ska betala din vite. Bra att ha men inget att ta, i form av papper blir du glá. Tråkigare paket får du leta efter, men kanske också en semester. Gissa rimmet? ^^. Var bara tvungen att komma på något. Haha. Redigerad 22 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Money! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Dessa kan glädja dig lite, speciellt om du ska betala din vite. Bra att ha men inget att ta, i form av papper blir du glá. Tråkigare paket får du leta efter, men kanske också en semester. Gissa rimmet? ^^. Var bara tvungen att komma på något. Haha. Har funderat länge nu men kommer inte på nått Aha de va så enkelt xD..pengar.. *grumf* Redigerad 22 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Klicketiklick! En annan rimordlista, kanske inte lika stor och bra dock, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om jag inte hinner komma på något bra tills dess så behöver jag rim på: En lampa som ser ut som en penna (har gjort själv om det kan slingras in i rimmet). Ett glas (med sned fot). En leksaksflöjt. Två marackas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag behöver ett rim till en torktumlare som jag har köpt åt min mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om jag inte hinner komma på något bra tills dess så behöver jag rim på: En lampa som ser ut som en penna (har gjort själv om det kan slingras in i rimmet). Du kan inte skriva med den Dock lyser den upp din vardag Har du tappat något under sängen Tryck på knappen, mörkret är då inget undantag Duger det? Kommer inte på något bättre för stunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) edit: sghsfhfd Redigerad 22 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Du kan inte skriva med den Dock lyser den upp din vardag Har du tappat något under sängen Tryck på knappen, mörkret är då inget undantag Duger det? Kommer inte på något bättre för stunden. Kan funka. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Två marackas. Skaka skaka, skaka skaka, Uppåt neråt, fram och tillbaka, Lyss till dess ljud som skrammlar, Skaka i takt tills du rammlar. Edit. Haha jag suger på rim Redigerad 22 december, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Skaka skaka, skaka skaka, Uppåt neråt, fram och tillbaka, Lyss till dess ljud som skrammlar, Skaka i takt tills du rammlar. Edit. Haha jag suger på rim HAHA Fyfan. Bästa jag har hört. Någonsin. Ska ha det. Inte så överseriöst som alla andra rim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Skaka skaka, skaka skaka, Uppåt neråt, fram och tillbaka, Lyss till dess ljud som skrammlar, Skaka i takt tills du rammlar. Edit. Haha jag suger på rim Haha, men den var kul! Host, harkel, ähurrmm. Jag har två rim, ganska långa och kluriga. Få se om ni kan gissa, jag ger svaren sen: Med slagskepp, yxor, svärd och pilar du nu mot mörkrets portaler ilar Av din bestialiska Hord är vintern som gjord och innan snön börjat töa lär du brorsorna spöa mer än ett tiotal gånger till de bästa av sånger (musiken är fantastisk) Trots en förfluten era kommer detta regera Det kommer bli en ny giv med föregångaren till "en värld full av inget liv" (i en sångtävling sjöng man om WoW) Julklapp nr två: Strategi, tankar och planer kommer hjälpa dig mot fiendens klaner Med jaktflyg, tanks och soldater slår du ut de ondaste primater men oroa dig inte över orders i etern där ett hål ska vara precis på centimetern (väldigt väldigt internt skämt - syrran fick göra briefingen en gång i ett uppdrag ) för när tentan borti Ryd blir alltför diger (Ryd= en studentbostadsförort där han bor) klår du brorsans arméer så han tiger Att utmana bror din blir lätt med hjälpmedlet Ba---e.-e- Här har du mer underhållning än du kan orka när du nu får bestsellerversionen av ------! (vi brukar kalla det för "storka", för att det går snabbare att säga ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 edit: sghsfhfd Tänk, jag börjar faktiskt bli van vid såna här "edit-utbrott" från din sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om jag inte hinner komma på något bra tills dess så behöver jag rim på: En lampa som ser ut som en penna (har gjort själv om det kan slingras in i rimmet). Ett glas (med sned fot). En leksaksflöjt. Två marackas. Soda, kalk och sand Det är ömtåligt som en 90-årings hand Tappa det i golvet och det är icke brukbart Det är defenetivt inte glasklart Köp klister och limma ihop skiten Så tillhör du återigen eliten Drick lite vatten eller lägg ned en blomma Bjuder du på sprit ur detta, lovar jag att komma Inte det bästa det heller. Men vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Skaka skaka, skaka skaka, Uppåt neråt, fram och tillbaka, Lyss till dess ljud som skrammlar, Skaka i takt tills du rammlar. Edit. Haha jag suger på rim Nu måste jag köpa ett par marackas bara för att kunna använda ditt rim EDIT: Stavfel, yaao. Redigerad 23 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ingen som vågar sig på att gissa på mina rim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ingen som vågar sig på att gissa på mina rim? Är det du som gjort rimmen? Dom var iaf jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts