spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Min julgran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Här är mitt bidrag! Svårt att ta kort på julgran. Om man använder blixt försvinner myskänslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/s8r0ce4gls.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/s8r0ce4gls.JPG Vad är det för nåt du har på ljusen? Redigerad 25 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Bomullstussar eller whatever, så att man slipper bli flashad och så att det blir mysigare när det mörknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Fick en 7,2 megapixelskamera, fast kan hämta ut den först imorgon vid 11. Så då är det väl troligen för sent Så jag får ta med mobilen ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Fan, dom 20 första som skickade sina hjulgranar borde få vara med i pollen..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hur ska vi göra då? Det är fortfarande 6 st som inte lämnat något bidrag, och det är 9 st som står på reservlistan, varav 8 st har bild. Ska jag lägga upp en poll nu, eller vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Tyvär kan jag inte ta nån bild pga att kameran inte e laddad å jag kan inte ladda den så... grattis reserv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Lägger in Siana då, som står först på reservlistan. Hoppas på en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Hitta dom 20 första bidragen i tråden, sen gör du en poll av dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Hitta dom 20 första bidragen i tråden, sen gör du en poll av dom! Okej, sagt och gjort. Börjar nu. Poll kommer upp om några minuter! ------------------------------------------------ Edit: Nu har jag plockat ihop de 20 första bidragen i tråden. De som inte kom med i pollen är: Mr_tobbe Wu_Zi_Mu Redigerad 25 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts