Jump to content

Forumets finaste julgran?

RavenE
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej du, det är en jäkla skillnad.

Finner faktiskt inga fördelar med att ha plastgran. Såvida du inte är allergisk såklart.

Barren, som många anser är en stor nackdel, som sprider en fantastisk doft i huset/lägenheten är helt klart värd lite dammsugning. Vilket inte ens är jobbigt, om man sköter granen.

Klart jag ser skillnad på en plastgran och en vanlig gran - dum är jag inte. Själv tycker jag inte heller att det är ett dugg snyggt med plastgran, men låt för fasen folk få ha som de vill. Som Dimpz sade - det är den snyggaste granen som sak utses, inte den mest praktiska. Och om nu folk vill delta med deras fula plastgran så ska de få det.

Hmpf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag ser skillnad på en plastgran och en vanlig gran - dum är jag inte. Själv tycker jag inte heller att det är ett dugg snyggt med plastgran, men låt för fasen folk få ha som de vill. Som Dimpz sade - det är den snyggaste granen som sak utses, inte den mest praktiska. Och om nu folk vill delta med deras fula plastgran så ska de få det.

Hmpf.

Min mamma är allergisk. Vi måste ha plastgran :ph34r:

Men jag tkr det är fint ändå. :rolleyes:

Kommer kanske bild snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är min gran. Den ser verkligen integet fin ut på bilderna. :'( Liten ser den också ut.. :wub: Men jämför med dörröppningen, som är två meter. :wub:

dn2ecss1c8.jpgd2lb1bez5m.jpg

Lägg nr 2 i pollen, för där ser man iallafall granen. Fast ettan ser ju mysigare ut.. :huh:

Juletid - smileytid. -_-

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är min gran. Den ser verkligen integet fin ut på bilderna. :'( Liten ser den också ut.. :wub: Men jämför med dörröppningen, som är två meter. :wub:

dn2ecss1c8.jpgd2lb1bez5m.jpg

Lägg nr 2 i pollen, för där ser man iallafall granen. Fast ettan ser ju mysigare ut.. :huh:

Juletid - smileytid. -_-

Den var fin, och finast var den när lysena var på. :wub:

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lysena är på på båda korten, men blixten tar bort dem på den högra bilden. :wub: Men när man tog kort utan bild så blev den skitsuddig. -_-

Edit:

HJULAFTON NU! :huh:

Argh, jo nu när jag tittade lite noggrannare såg jag att dem var på på den högra bilden med. :wub:

Jaja, det fina med den vänstra var att det var lite dunklare bakgrund och lysena lyste upp riktigt mysigt. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor