DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nu är det snyggaste granen på forumet vi vill ha, inte den som luktar godast eller barrar mest, gran som gran, alla får vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Våran gran I år är inget att hurra över. Jäjä, klapparna som räcknas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Har uppdaterat första posten med länkar till allas bilder, samt lagt till två st på reservlistan. Om ni nu ville vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 La mest upp min "gran" på skämt, men visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Förstod nästan det. Kul idé iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 La mest upp min "gran" på skämt, men visst! Äh! Din kvist, Alexzanders work-in-progress och RavenEs "växt" slår ju redan alla andra med renlängder! Åt helvete med alla klassiska och tråkiga folkhems-skapelser! Ni har redan vunnit! *Lyfter glöggmuggen* Skål! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag är med som reserv om det fortfarande går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej du, det är en jäkla skillnad. Finner faktiskt inga fördelar med att ha plastgran. Såvida du inte är allergisk såklart. Barren, som många anser är en stor nackdel, som sprider en fantastisk doft i huset/lägenheten är helt klart värd lite dammsugning. Vilket inte ens är jobbigt, om man sköter granen. Klart jag ser skillnad på en plastgran och en vanlig gran - så dum är jag inte. Själv tycker jag inte heller att det är ett dugg snyggt med plastgran, men låt för fasen folk få ha som de vill. Som Dimpz sade - det är den snyggaste granen som sak utses, inte den mest praktiska. Och om nu folk vill delta med deras fula plastgran så ska de få det. Hmpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Klart jag ser skillnad på en plastgran och en vanlig gran - så dum är jag inte. Själv tycker jag inte heller att det är ett dugg snyggt med plastgran, men låt för fasen folk få ha som de vill. Som Dimpz sade - det är den snyggaste granen som sak utses, inte den mest praktiska. Och om nu folk vill delta med deras fula plastgran så ska de få det. Hmpf. Min mamma är allergisk. Vi måste ha plastgran Men jag tkr det är fint ändå. Kommer kanske bild snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Min fina jewlgrahn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Här kommer våran underbara gran: Akta er för vår granvaktare, han er leschkig. Redigerad 23 december, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Här kommer vår jultall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Här är min gran. Den ser verkligen integet fin ut på bilderna. :'( Liten ser den också ut.. Men jämför med dörröppningen, som är två meter. Lägg nr 2 i pollen, för där ser man iallafall granen. Fast ettan ser ju mysigare ut.. Juletid - smileytid. Redigerad 23 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Här är min gran. Den ser verkligen integet fin ut på bilderna. :'( Liten ser den också ut.. Men jämför med dörröppningen, som är två meter. Lägg nr 2 i pollen, för där ser man iallafall granen. Fast ettan ser ju mysigare ut.. Juletid - smileytid. Den var fin, och finast var den när lysena var på. Redigerad 23 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Den var finare med lysena på. Lysena är på på båda korten, men blixten tar bort dem på den högra bilden. Men när man tog kort utan bild så blev den skitsuddig. Edit: HJULAFTON NU! Redigerad 23 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Lysena är på på båda korten, men blixten tar bort dem på den högra bilden. Men när man tog kort utan bild så blev den skitsuddig. Edit: HJULAFTON NU! Argh, jo nu när jag tittade lite noggrannare såg jag att dem var på på den högra bilden med. Jaja, det fina med den vänstra var att det var lite dunklare bakgrund och lysena lyste upp riktigt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Tog denna bild imorse. Skulle gärna vilja vara reserv. Redigerad 24 december, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag har ingen julgran. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Sådär, har äntligen tagit kort på granen.. Nu har ni min bild iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts