Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ska tjata på mor min att vi pyntar granen lite tidigare i år, bara så att jag kan lägga upp bild här. Det brukar nämligen annars vara tradition att mamma pyntar granen när alla andra har gått och lagt sig.. Och på julafton vill jag ju inte sitta vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Men kan inte tävlingen hålla på ett tag, så man kan lägga upp en bild från julafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) *Host* Jehovas Vittnen *Host*! Ursäkta? Fråga: skall man inte anmäla sig och du får sätta upp en urgullig reservlista ifall den blir överfull? Eftersom vi skall ha en poll. Jag är på. Det har du rätt i, fixar det senare inatt, alternativt imorgon. (senare idag.) Jag skriver upp de 20 första i ordningen de skrivit att de ska lägga upp bild/medverkar/etc. De som blir över står som reserver. @L_Voll: Jo, hur länge bör den hålla på? Edit: Har uppdaterat första posten nu. Redigerad 23 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Ska nog lägga upp en bild på våran julgran imorgon. Edit: Just ja, det blir ju plastgran i år. Det suger så jag struntar i det. Redigerad 23 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag sitter och ndrar när nåns rosa gran kommer upp!! Nån som känner sig träffad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag sitter och ndrar när nåns rosa gran kommer upp!! Nån som känner sig träffad? Har inte orkat plocka fram den i år tänkte ladda upp en gammal bild. Men det är ju fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Här kommer min gran! Edit: Det kommer att läggas till typ 1/4 av alla julklappar. Då blir högen ännu större! Redigerad 23 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Pappa ska ut och hämta digitalkameran på jobbet nu. Så min bild kommer upp i eftermiddag någon gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Har inte orkat plocka fram den i år tänkte ladda upp en gammal bild. Men det är ju fusk. Men du SKA väl plocka fram den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Här är vår ! Kommentera gärna Redigerad 23 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Fan ska man anmäla sig för? Dom 20 första, annars är det orättvist, och en del folks granar är ju inte äns granar *host*.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Fan ska man anmäla sig för? Dom 20 första, annars är det orättvist, och en del folks granar är ju inte äns granar *host*.. Den var fin! Sixxes också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Min åsikt säger att om man har plastgran är man diskad. Det skall ju vara äkta vara, är det bara jag som tycker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Min åsikt säger att om man har plastgran är man diskad. Det skall ju vara äkta vara, är det bara jag som tycker det? Nej, håller med. Vi har iaf äkta vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Min åsikt säger att om man har plastgran är man diskad. Det skall ju vara äkta vara, är det bara jag som tycker det? Äh, gran som gran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Min åsikt säger att om man har plastgran är man diskad. Det skall ju vara äkta vara, är det bara jag som tycker det? Så dom som inte har tillgång till en riktig, eller är allergisk mot riktiga granar får inte vara med!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Så dom som inte har tillgång till en riktig, eller är allergisk mot riktiga granar får inte vara med!? Tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Man får vara med i tävlingen oavsett typ av gran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Jag anmäler mig till reservlistan! Edit: Jag var redan med på listan, gött, gött. Ta bort frågetecken. =) Redigerad 23 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Äh, gran som gran. Nej du, det är en jäkla skillnad. Finner faktiskt inga fördelar med att ha plastgran. Såvida du inte är allergisk såklart. Barren, som många anser är en stor nackdel, som sprider en fantastisk doft i huset/lägenheten är helt klart värd lite dammsugning. Vilket inte ens är jobbigt, om man sköter granen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts