Eudoros Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Här är min nästan överdrivet snygga gran. Ehm Ska försöka ta en snyggare bild sen när det är mörkt. Har ni pudrat florsocker på den? Men fin vare'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Har ni pudrat florsocker på den? Men fin vare'n. Nope. Men det är en kungsgran, dom är lite gråvitgröna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Bah, våran kungsgran kommer smiska upp ärrtvås med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hah, vår familj har inte ens andats ordet 'Julgran' ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hah, vår familj har inte ens andats ordet 'Julgran' ännu. Inte min heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vår "julgran" står ute i skogen. Vi ska hugga ner en imorgon. Vi har ingen gran inne, Bara en ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Våran gran står utanför, vi ska ta in den imorgon. Den är ungefär 3.5 meter hög, så det kommer bli supermys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Dags i år igen! Vem har forumets finaste julgran? Lägg upp era bilder här, poll skapas på Juldagen. Fram tills dess kan ni lägga upp bilder! Granen hos pappa. Väldigt... ehm... liten och enkel. Mitt bidrag kommer nog senare, ska ta kort på granen hos mamma ist. Ni får självklart inte ta bilder från Internet och tävla med. Fråga: skall man inte anmäla sig och du får sätta upp en urgullig reservlista ifall den blir överfull? Eftersom vi skall ha en poll. Jag är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Fina bilder! Här är "granen" hos mamma. Vi har ingen plats för gran hos henne, så vi hängde på lampor och kulor på en ab blommorna i vardagsrummet. *Host* Jehovas Vittnen *Host*! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 .samuelzon sa en smart grej, om om det blir aktuellt med en anmälningslista så vill jag skrivas upp; bild kommer när granen är klädd imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag är också på, eftersom jag kommer vinna! Bild kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag är också på, eftersom jag kommer vinna! Bild kommer snart. Du är självsäker iaf! Blir en gran imårrn, får knäppa på jul då jag kommer hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Du är självsäker iaf! Blir en gran imårrn, får knäppa på jul då jag kommer hem... Du fanns inte här när papperskorgstråden som sedan hamnade i papperskorgen pågick. Då var jag lika självsäker/ego/giftig Lite överdriven var jag faktiskt... EDIT: Här är den! Redigerad 22 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 SHIIIT! De e ju snart jul Kanske kommer upp en bild i morrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om det är så det ska va så vinner ju jag överlägset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag är också på, eftersom jag kommer vinna! Bild kommer snart. Tss, vi får se... Lägger antagligen upp bild imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om det är så det ska va så vinner ju jag överlägset... På så vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vi snor och pyntar vår imorgon. Då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts