RavenE Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Dags i år igen! Vem har forumets finaste julgran? Lägg upp era bilder här, poll skapas någon gång nästa vecka. Fram tills dess kan ni lägga upp bilder! Anmälda 20/20: 1.RavenE - Bild 2.Kebab - Bild 3.Karatemorfar - Bild 4.nor_adde - Bild 5.Wu_zi_mu - Bild 6.Hew - Bild 7.R2D2 - Bild 8.Radiuz - Bild 9.Qouad 10.Siana 11.alexzander - Bild 12.SiXxe - Bild 13.Boomer - Bild 14.Godfather ? 15.L_Voll - Bild 16.samuelszon 17.Marquis - Bild 18.Henkibojj - Bild 19.Merkky 20.xXxGemagexXx ? Reservlista: 1.StellHell - Bild 2.Marky - Bild 3.Bubbli - Bild 4.Oskaroskar - Bild 5.DimpZ - Bild 6.tommy_killer - Bild 7.Spajdermän - Bild 8.mr_tobbe - Bild Mitt bidrag är ingen riktig gran, en gran får inte plats i vardagsrummet pga mammas mega-växter som står där, Redigerad 25 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Granen kommer upp imorrn, bilden därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Granen kommer upp imorrn, bilden därefter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Granen kommer upp ikväll, bilden därefter. Edit: Självklart ska det bli en poll! Redigerad 22 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ska pollen skapas på julafton? Eller dagen efter? Kom med förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Aah, en tävling man måste vara med i, om man nu hinner ta bild. Ska pynta idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ska pollen skapas på julafton? Eller dagen efter? Kom med förslag. Juldagen blir nog bra. På julafton är många för upptagna för att kunna rösta och så får man längre tid på sig att ta sin bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Juldagen blir nog bra. På julafton är många för upptagna för att kunna rösta och så får man längre tid på sig att ta sin bild. Okej, håller med De 20 första som lägger upp bild kommer med i pollen, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Okej, håller med De 20 första som lägger upp bild kommer med i pollen, right? Okej för mig. Bara jag hinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Tog lite bilder med mobilen nyss, därav den lite sämre kvaliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag har. Bild kommer ikväll alternativt imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jävlarns, tror inte jag kommer sitta vid datorn förrens på.. annandagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Tre ljusslingor i en gran http://img249.imageshack.us/img249/5653/julgranraddexn5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Granen kommer senare eller imorn, slänger upp en bild då, även om jag hinner i tävlingen eller ej Redigerad 22 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Paxa en plats åt mig! Granen ska upp ikväll så jag ska försöka ta en bild Edit: Radiuz, nice gran ^^ Redigerad 22 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vad finns det att säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ska försöka slänga upp en bild senare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Här är min nästan överdrivet snygga gran. Ehm Ska försöka ta en snyggare bild sen när det är mörkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Fina bilder! Här är "granen" hos mamma. Vi har ingen plats för gran hos henne, så vi hängde på lampor och kulor på en ab blommorna i vardagsrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Här är min nästan överdrivet snygga gran. Ehm Ska försöka ta en snyggare bild sen när det är mörkt. Den där granen var riktigt fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts