aretaket Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Hi. I was wondering if there is a program which works like SAMA(for San Andreas) that is for GTA Vice City? I have tried searching google but its hard to know what to search for. For those of you that doesnt know what SAMA is and does, its a small program which shows a map of what you have left in the game, were the last Unique Jump is etc. Thanks for any answers. Regards aretaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) This is a Swedish site... I don´t know, i haven´t used so much mods for VC... Redigerad 22 december, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Snälla, snälla. Skriv inte på engelska. Ja, det finns. Kolla här, på gtamods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Tänk om han är engelsk dåra. Aretaket; Not of my knowing, no. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Nummer ett när nån skriver på engelska: kolla tidigare posts. Nej, han är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aretaket Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 HAHAHA, Jag har absolut ingen aning varför jag skrev på engelska, antar att jag är rätt van med det för de flesta forum jag sitter på är engelska Tack du som skrev länken, ska kolla in den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 HAHAHA, Jag har absolut ingen aning varför jag skrev på engelska, antar att jag är rätt van med det för de flesta forum jag sitter på är engelska Tack du som skrev länken, ska kolla in den nu. Du verkar vara bra på engelska i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts