UM3X Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vet nån här var man kan få tag på fusk eller hacks till MTA San Andreas.. Vore kul o pröva hur de är Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vet nån här var man kan få tag på fusk eller hacks till MTA San Andreas.. Vore kul o pröva hur de är Trainers... Orka fusk, att bli bannad från varje server är inte så kul som det låter... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 För hans egen säkerhet tycker jag vi låter bli och nämna några hacks/cheats till honom. Kommer bara bli en till jäv3l som förstör när man lirar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 1. MTA är mycket säkrare från fuskare än vad SAMP är. Det är nästan omöjligt på MTA 2. Varför ska du fuska? (andledning) 3. Som Jazz säger. det föstör mycket för andra när man själv är 10* bättre än alla andra. Då är man ingen. BTW: jag använder trainer på SAMP. men det beror på att jag kör på stunt servrar. Inte för att döda.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Förstör inte för andra genom att fuska. Aler700 - Det stavas respekt, inte respect....Signaturen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts