MP5 Skrivet 12 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2003 Jag har iförsej ställt den här frågan i moddingforumet och i spamforumet i vardagssnack men jag ställer den här också . Hur f*n laddar man ner Orbital city. När man följer instruktionerna så ska man skriva in något konstigt. Kolla i spamforumet på vardagssnack mellan sidorna 101-107där har jag beskrivit bättre. Kan inte någon svara för jag blir tokig snart :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 Är det ingen som har laddat ner Orbital city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2003 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2003 jag laddade ner den för ett tag sen, men jag minns inte att det kommer nåt man ska skriva nåt konstigt, kan du ta en screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jag laddade ner den för ett tag sen, men jag minns inte att det kommer nåt man ska skriva nåt konstigt, kan du ta en screenshot? Nej tyvärr (jag vet inte hur man gör :"> ) Men när jag trycker på install så kommer det upp en ruta där det står: Path to GTA3 invalid,please enter the correct path.Hoppas du kommer ihåg nu (om det var såhär när du laddade ner Orbital city) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 (redigerad) mp5: jag installerade den igår, då fick jag också det felet, men det var bara att starta om installationen för mig, sen funkade det Redigerad 18 februari, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 (redigerad) Sentinel:Jag har extraherat alla filer först ska jag kanske avextrahera dom kanske och sen börja om.Kan inte du berätta detaljerat hur du gjorde när du startade om lnstallationen för mig,det skulle vara jättesjyst Redigerad 18 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Tryck där det står ... och så stäler du in på gta3 mapen så går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Tryck där det står ... och så stäler du in på gta3 mapen så går det. Öhhh kan du förklara lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2003 Snälla kan ingen hjälpa mig. Har försökt nu hela veckan men det går bara inte :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
8-B@ll Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 du ska skriva in var du har installerat gta3 t ex: C:\Program\GTAIII. Jag laddade också ner Orbital City och det hände samma sak me mig. Jag har installerat gta3 på C:\GTAIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 22 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Vart kan man kolla vart man har installerat gta3 någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 det e bara att gå in i utforskaren och leta efter GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 23 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 det e bara att gå in i utforskaren och leta efter GTAIII Tack (ska göra det snart ,ska bara se på när min kusin spelar fotbollsmatch först ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts