Bobbo Viking Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hejsan! Jag ska fatta mig kort. När jag spelade Most Wanted på min 360 i tisdags så dummade jag mig och försökte få ur skivan när spelet laddade (skärmen är helt svart med undantag för ett par polisblinkers med texten "Loading..." under sig), det gick inget vidare, skivan kom inte ut och skärmen blev efter ett tag helt svart men musiken fortsatte, då slog jag av xbox:en och det fortsatte "brumma" några sekunder efter det att jag stängt av den. Sedan slutade det och jag satte igång det igen och allt funkade fint. Men i går upptäckte jag en grej som jag inte är säker på har funnits där innan. När samma skärm kommer upp (svart, polisblinkers, loading) så syns svaga bruna ränder som bakgrund till animationen. Ska det vara så här eller har det uppstått ett fel på skivan eller mitt xbox? Allt annat fungerar perfekt förutom just den bakgrunden som bara är bakom animationen. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Posta här istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Posta här istället. Ge mig svar istället för att posta trådar som det inte har rört sig i sedan begynnelsen. Redigerad 21 december, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Okej. Svar vill du ha, och svar ska du få. Jag hade något liknande problem när jag lirade det till min PS2:a, men det försvann efter några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Okej. Svar vill du ha, och svar ska du få. Jag hade något liknande problem när jag lirade det till min PS2:a, men det försvann efter några dagar. Haha, okej, tack! Det låter trevligt. Får väl vänta ett par dagar då för jag börjar störa ihjäl mig på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Annars så fanns det ju en Xbox 360 tråd också, inte för att du vill veta det, men jag säger det bara. Sök lite nästa gång, nån kanske har haft samma problem och har löst det mha andra forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Annars så fanns det ju en Xbox 360 tråd också, inte för att du vill veta det, men jag säger det bara. Sök lite nästa gång, nån kanske har haft samma problem och har löst det mha andra forumiter Jag har ju redan gett han en länk till den bästa hjälptråden någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det är lugnt. Jag skickade ett mail till xbox 360-kundtjänst igår kväll och de sa att jag inte skulle oroa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts