nickesvenfelt Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hej , ny inom GTA VC på Och vill ladda från en 100% sparfil , jag har laddat ner det , var skall jag lägga den för att få det och funka ? Handling.cfg , var finns den ? eller , om den inte finns . var skall man skapa den ? där man kan ändra toppfart m.m // Mvh NikkeSvenfelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bmw Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Sparfilen ska du lägga i C:\Documents and Settings\Nikke\Mina dokument\GTA Vice City User Files handling.cfg finns i C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data om du instalerade spelet på C Redigerad 21 december, 2006 av bmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Ifall du vill ha 100% på det absolut smidigaste, bekvämaste sättet samtidigt som du kör storyn själv, tycker jag du ska ladda ner min sparfil. I den sparfilen har allt som behövs för 100% redan gjorts innan första updraget, det enda som är kvar för 100% är storyn och lite smågrejer. Du kan byta ut siffran i sparfilen till den slot du helst vill ha den på. Så fort du klarat sista uppdraget har du 100%! Handling.cfg ligger i VC-mappen "data", oavsett var du lagt själva VC. Glöm inte att kopiera handling.cfg innan du börjar trixa, för om nåt går snett är det jobbigt att ominstallera och byta kontroller och så. EDIT: Välkommen till forumet, ffs! Fortsätt skriva välformulerat och med bra trådtitlar, men jag tror nog att de här frågorna redan besvarats tidigare. Då är det bra om man söker Redigerad 21 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts