Riipe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hur tar man bort sitt medlemmskap från gta sajtens forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Går inte, endast Hultenius som kan fixa detta, och då han är väldigt inaktiv behöver du ej räkna med att få det fixat. Vill du inte vara kvar på sajten, gå inte in här fler gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riipe Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Går inte, endast Hultenius som kan fixa detta, och då han är väldigt inaktiv behöver du ej räkna med att få det fixat. Vill du inte vara kvar på sajten, gå inte in här fler gånger. Okej..kan man byta användarnamn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Okej..kan man byta användarnamn då? Är också bara Hultenius som kan fixa det, så tyvärr grabben! Skicka ett PM till Hultan och fråga om han kan ordna det, förvänta dig dock inget svar. Redigerad 21 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Är också bara Hultenius som kan fixa det, så tyvärr grabben! Skicka ett PM till Hultan och fråga om han kan ordna det, förvänta dig dock inget svar. Hans inbox är ganska full så det är svårt att skicka PM, fast han kanske har rensat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hans inbox är ganska full så det är svårt att skicka PM, fast han kanske har rensat nu. Gissar du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hans inbox är ganska full så det är svårt att skicka PM, fast han kanske har rensat nu. Om jag inte gissar fel så har han tagit bort gränsen för PM på sin inkorg. Det resulterar i att det står "-1 New Messages" som det gör för mig på Modarkivet om man har för många PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Om jag inte gissar fel så har han tagit bort gränsen för PM på sin inkorg. Det resulterar i att det står "-1 New Messages" som det gör för mig på Modarkivet om man har för många PM. När jag skickade ett PM till honom en gång så kom det upp en ruta där det stod att hans inbox var full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts