Sjolander Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Vi får inte våra betyg före jullovet, vi får våra dagarna efter att vi har börjat på vårterminen. Jag lägger upp mina då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Svenska-VG Engelska-VG Matte-G Idrott-VG SO-G NO-G Matematik-G Slöjd-G HKK-VG Musik-VG Bild-G Spanska-G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 VG i svenska, engelska, bild och hemkunskap. Resten G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Vi skrev aldrig nationella i matte, är det bara om man har den inriktingen? Jag går sam/sam. Har du avslutat kurs A än? På våran skola var det en kurs som har använts sedan -98, och på den tiden var ju folk inte lika duktiga på att hantera datorer som de är nu. Så vi gjorde lite grejer i Word, Powerpoint och Excel. Så länge man gjorde allt med ganska bra tempo så var det nästan omöjligt att inte vå MVG. Det hade vi med - men subban satte likt förbannat bara VG på allt jag gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Till siana; Hur gick det med arbetet om Beffo som du gjorde? Kan man få ta del av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Kom nyss hem med mina sketna betyg, VG i engelska och G i resten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Dem kursern jag kommer ihåg och som jag har avslutat: SvA: VG EnA: VG Spanska Steg 3: G Akutsjukvård: VG Fjällräddning: VG FyA: VG KeA: VG MaA: MVG MaB: MVG MaC: MVG MaD: VG MaE: VG PsykologiA: G HiA: VG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det hade vi med - men subban satte likt förbannat bara VG på allt jag gjorde. Det första våran datorlärare sa till oss var att kursen var ett lätt MVG=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Kom nyss hem med mina sketna betyg, VG i engelska och G i resten Du fick ju iaf inga IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 1 MVG, 12 VG och 4 G.. Om jag inte räknat fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 VG i engelska, svenska, religion och bild. Tycker dock att jag borde fått VG i mattematik och MVG i engelska, blir väl till att plugga lite extra tills på sommaren. Resten g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Du fick ju iaf inga IG. Japp, tur de Men jag ska försöka fixa fler VGn till slutbetyget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 3 MVG 1 G Resten VG Poängen blev sammanlagt 255 (borträknat det lägsta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Matte MVG Svenska G( +) Engelska G (VG nästa år) Samhälle VG Historia VG Spanska VG (+?) Hemkunskap G Idrott VG ='( Slöjd G Kemi G Fysik G (MVG på ett av proven) Teknik G Biologi VG Musik G (VG nästa år) ------------------ Fyller på med dom som ej va säkra......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Va bra betyg alla har här då -- Matte G Svenska G+ Engelska G Hemkunskap VG Idrott VG Slöjd VG Kemi G Fysik G Teknik VG Biologi G Musik G SO IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 3 MVG 1 G Resten VG Poängen blev sammanlagt 255 (borträknat det lägsta) Woot. Exakt mitt slutbetyg i nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Woot. Exakt mitt slutbetyg i nian. Haha, coolt Här är mer exakt vad jag hade: Engelska MVG Musik MVG Bild MVG Matte VG Svenska VG Samhälle VG Historia VG Geografi VG Religon VG Tyska VG Idrott VG Träslöjd VG Kemi VG Fysik VG Biologi VG Teknik VG Hemkunskap G (läraren sa att jag hade stor chans att höja mig även här, inte för attt det spelar någon roll men ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Engelska: MVG Fysik: MVG Biologi: MVG Teknik: MVG Idrott: MVG Spanska: VG Träslöjd: VG Kemi: VG Matte: VG Svenska: VG Musik: G Bild: G Samhälle: G Historia: G Geografi: G Religon: G 250p tro jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Bild: G Engelska: VG Hem och konsumentkunskap: G Idrott och Hälsa: G Mattematik: G Musik: G Biologi: IG Fysik: IG Kemi: IG SO: VG Slöjd: G Svenska: G Teknik: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Mediaproduktion G Matte G- Engelska G- Svenska G- Idrot G Mänk G eller högre Och filmkunskap vet jag inte än Har skolkat och vart stökig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts