Frenzy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Skojar du? I allt? Då går du inte ens till skolan? Nej, det gör jag inte (knappt). Är sjukskriven. SlewME: Nej, han går inte i (till?) skolan. Stämmer rätt bra, gått i skolan så mycket jag kunnat denna terminen och alltid haft rätt dåliga betyg i skolan eftersom jag inte varit där speciellt mycket, på grund av den saken jag är sjukskriven för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag har bara fått betyg på TMS. Vg+ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har MVG i överlag allt förutom Matte och Idrott då min närvaro är otroligt låg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag går på en friskola som har tre perioder istället för två terminer. Det innebär att man läser färre ämnen per period och istället mer intensivt. Hursomhelst är en del kurser avslutade. Matematik A: VG - Fick VG på nationella. Datorkunskap: VG Programmering A: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag går på en friskola som har tre perioder istället för två terminer. Det innebär att man läser färre ämnen per period och istället mer intensivt. Hursomhelst är en del kurser avslutade. Matematik A: VG - Fick VG på nationella. Datorkunskap: VG Programmering A: MVG Vi skrev aldrig nationella i matte, är det bara om man har den inriktingen? Jag går sam/sam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Jag går på en friskola som har tre perioder istället för två terminer. Det innebär att man läser färre ämnen per period och istället mer intensivt. Hursomhelst är en del kurser avslutade. Matematik A: VG - Fick VG på nationella. Datorkunskap: VG Programmering A: MVG Hur gick det med arbetet om Beffo som du gjorde? Kan man få ta del av det? Redigerad 21 december, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Linjen jag ska in på behöver 155 så det är nog ingen fara Känner igen det där. Poäng i överflöd. (No skryting here. Really.) Den här terminen har jag gjort klart två kurser: Dator(data?)kunskap och Estetisk verksamhet: bild. I Datorkunskapen fick jag MVG (vilket var äckligt lätt att få). Det estetiska betyget orkade jag inte ta reda på, men antar att det blir ett G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 I Datorkunskapen fick jag MVG (vilket var äckligt lätt att få). Puh, min kurs var sketasvår men samtidigt väldigt rolig. Vi använder oss av Rhino, Maya och Photoshop vilket man redan har erarenhet av så det är sketakul.. Saxat från intranätet: Kursnotis av Martin **********: August är inte bara en av mina duktigaste och mest erfarna elever, han är också otroligt kreativ och orginell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ser bra ut iaf.. Förutom G+ i både engelska och svenska, våran lärare i de ämnena är den snålaste på hela skolan att ge betyg. Matte: MVG Kemi: MVG Biologi: MVG Musik: MVG Religion: MVG Samhällskunkap: MVG Geografi: MVG Historia: MVG (fick tydligen höjt fast än vi inte ens har haft ämnet ) Fysik: VG+ Hemkunskap: VG Slöjd: VG Svenska: G+ Engelska: G+ Bild: G Teknik: G Idrott: G Aja.. Till våren ska jag sikta på MVG i Hemkunskap när vi börjar med det igen. Och förhoppningsvis höja mig i bild och svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Matte MVG Svenska G( +) Engelska G (VG nästa år) Samhälle VG Historia VG Spanska VG (+?) Hemkunskap G Idrott ? (VG minst) Slöjd ? (Tror på ett VG) Kemi G Fysik G (MVG på ett av proven) Teknik G Biologi VG Musik G (VG nästa år) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ser bra ut iaf.. Förutom G+ i både engelska och svenska, våran lärare i de ämnena är den snålaste på hela skolan att ge betyg. Matte: MVG Kemi: MVG Biologi: MVG Musik: MVG Religion: MVG Samhällskunkap: MVG Geografi: MVG Historia: MVG (fick tydligen höjt fast än vi inte ens har haft ämnet ) Fysik: VG+ Hemkunskap: VG Slöjd: VG Svenska: G+ Engelska: G+ Bild: G Teknik: G Idrott: G Aja.. Till våren ska jag sikta på MVG i Hemkunskap när vi börjar med det igen. Och förhoppningsvis höja mig i bild och svenska. Hur f*n kan du heta mr.Dumbom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Känner mig väldigt förolämpad av alla VG-barn som börjar gråta (Always Mongo till exempel) över sitt betyg. Fick IG i biologi men iallafall G i resten Lite konstigt med tanke på att jag var på god väg till VG i biologi i åttan, jag är mer av ett G/IG (lyckligtvis mest G) barn Borde väl satsa högre snart men vad viktigast är för min del är att åtminstone bli godkänd i slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Puh, min kurs var sketasvår men samtidigt väldigt rolig. Vi använder oss av Rhino, Maya och Photoshop vilket man redan har erarenhet av så det är sketakul.. På våran skola var det en kurs som har använts sedan -98, och på den tiden var ju folk inte lika duktiga på att hantera datorer som de är nu. Så vi gjorde lite grejer i Word, Powerpoint och Excel. Så länge man gjorde allt med ganska bra tempo så var det nästan omöjligt att inte vå MVG. Saxat från intranätet: Kursnotis av Martin **********: August är inte bara en av mina duktigaste och mest erfarna elever, han är också otroligt kreativ och orginell. Haha, Word-filtret strikes back, yet again! Redigerad 21 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Mina första betyg är jag nöjd med. Trots att jag kunde fått bättre i dem som jag inte fick MVG i. Bild: VG Engelska: MVG HKK: MVG Idrott: MVG Matematik: MVG Moderna språk (spanska): VG Musik: VG NO: MVG SO: MVG Slöjd: G Svenska: MVG Teknik: MVG Bild Slarvigt av mig. Glömde att lämna in en simpel uppgift som skulle gjort ett MVG. Spanska: Jag är en MVG-elev, enligt min fantastiska spanska-lärare. Men jag gjorde inte en sak där heller, vilket resulterade till ett VG endast. Musik: Var det högsta man kunde få så full pott där med. Slöjd: (nedan följer en berättelse från en mycket upprörd elev) Anledning: Förarbete saknas (alltså betyget sattes från ett enda projekt). Fyfan vad dåligt alltså, jag hade glömt och lämna in min uppgift och gjorde det i sista sekund. Mitt arbete var klockrent VG, vilket jag tyckte var bra. Däremot hade lärarna, eftersom mitt arbete tittades till mellan olika lärare, slarvat bort mitt förarbete vilket resulterade till ett G. Fan vad lack jag blev. Men skit samma, nästa år skall jag fan ha ett MVG. Kan väl sammanfattningsvis säga att jag är nöjd. Uppnådde det jag ville uppnå. Redigerad 21 december, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Grattis. Du är lika dålig som jag var när jag slutade 9an, fast började läsa tyska istället, bytte till förstärkt engelska. Vad gick du för linje på gymnasiet? Nej, det gör jag inte (knappt). Är sjukskriven. Stämmer rätt bra, gått i skolan så mycket jag kunnat denna terminen och alltid haft rätt dåliga betyg i skolan eftersom jag inte varit där speciellt mycket, på grund av den saken jag är sjukskriven för. Får man fråga vad du är sjukskriven för? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Vad gick du för linje på gymnasiet? Teknik med virtuell design som inriktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Teknik med virtuell design som inriktning. Okej Är det kagg då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Förstod också det, men var det inte så att man skulle skriva in betygen för denna termin? Stod iofs inte att det bara var för den här terminen. Tänkte dra allt eftersom att jag ändå inte fick nåt betygspapper idag. Kurserna som slutade för mig nu var MaC, FyA, Kemi A och Engelska A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bild:G Engelska:G Idrott och hälsa:Vg (+) Matematik:G Musik:G Biologi:G Fysik:G Kemi:G Geografi:G Historia:G Religionskunskap:G Samhällskunskap:G Slöjd:G Svenska:G Teknik:G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Får man fråga vad du är sjukskriven för? =( Depression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts