Xemtoth Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har inte fått betygen än vi får dem under jullovet tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Biologi A VG Datorkunskap MVG Programmering A VG Programmering B MVG Engelska A MVG Engelska B MVG Estetisk verksamhet (Bild) MVG Fysik A VG Grafisk kommunikation A MVG Idrott och hälsa A VG (ofattbart, kräver MVG!) Kemi A VG Matematik A MVG Matematik B MVG Matematik C MVG Matematik D VG Matematik - diskret VG Naturkunskap A MVG Specialidrott A VG Svenska A VG Moderna språk, steg 3 (Tyska) VG Vilket ger poängen 17.27. Kommer troligen att få lite sämre poäng efter nästa termin dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har bara tre slutbetyg den här terminen. Levnadskunskap: MVG Datakunskap: MVG Matematik A: MVG Förut i 8:an hade jag väl först 265 på vintern, sen 265. I 9:an 295 på vintern, 315 vid sommarlovet. Får jag fråga hur man räknar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fick inte ut några betyg idag. Men jag vet ungefär vad jag får på de kurser vi avslutat denna termin. Matte C: MVG Engelska A: MVG Retorik: MVG Kemi A: G/VG Fysik A: VG/MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Får jag fråga hur man räknar? G=15 VG=20 MVG=25 Tror det var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Får jag fråga hur man räknar? G=10 VG=15 MVG=20 Du har totalt 17 ämnen, och väljer bort ett=maxpoäng av 320. Så man kan dra slutsatsen att jag hade MVG i allt förutom VG i minst ett annat ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 G=10 VG=15 MVG=20 Du har totalt 17 ämnen, och väljer bort ett=maxpoäng av 320. Så man kan dra slutsatsen att jag hade MVG i allt förutom VG i minst ett annat ämne. 17, då blir det svårt o räkna då vi endast kunde få betyg i 12 ämnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Precis som Everest fick jag inte ut något betygspapper idag. De kurser jag har avslutat har jag iaf fått betygen: MaA - MVG MaB - MVG MaC - MVG FyA - VG/MVG (beror nog på vad jag fick på NP) Bild - VG Historia A - MVG Programmering A - VG Datorkunskap - VG Svenska A - VG Kemi A - MVG (tror jag) Engelska A - MVG (tror jag) Spanska - MVG Naturkunskap A - MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bild: VG Biologi: G Engelska: VG Fysik: G Hemkunskap: VG Idrott: VG Kemi: G Matte: G Spanska: G Musik: VG Slöjd: G SO-ämnen: VG i rubbet... Svenska: MVG Teknik: VG Missnöjd faktiskt, hade hoppats få bättre än min syrra och några MVG till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Svenska: G Engelska: G Matte: G Bild: G Idrott: G Teknik: G Slöjd: G SO: G NO: G Franska: ---- Grattis. Du är lika dålig som jag var när jag slutade 9an, fast började läsa tyska istället, bytte till förstärkt engelska. mr_tobbe: Bara de 16 bästa betygen räknas. Och so-ämnerna är av nån dum anledning ihopsatt till ett nu, så det får man ta X*4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Grattis. Du är lika dålig som jag var när jag slutade 9an, fast började läsa tyska istället, bytte till förstärkt engelska. mr_tobbe: Bara de 16 bästa betygen räknas. Och so-ämnerna är av nån dum anledning ihopsatt till ett nu, så det får man ta X*4. Har du också gått på Språkval Engelska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Precis som Everest fick jag inte ut något betygspapper idag. De kurser jag har avslutat har jag iaf fått betygen: MaA - MVG MaB - MVG MaC - MVG FyA - VG/MVG (beror nog på vad jag fick på NP) Bild - VG Historia A - MVG Programmering A - VG Datorkunskap - VG Svenska A - VG Kemi A - MVG (tror jag) Engelska A - MVG (tror jag) Spanska - MVG Naturkunskap A - MVG Har du läst alla dom kurserna på 1 termin eller är det totalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har du också gått på Språkval Engelska? Läste tyska i 6an och 7an. Sen bytte jag till engelska för att jag sög så hårt Har du läst alla dom kurserna på 1 termin eller är det totalt? Lycka till med att läsa MaA,B,C under en termin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Läste tyska i 6an och 7an. Sen bytte jag till engelska för att jag sög så hårt Lycka till med att läsa MaA,B,C under en termin. Förstod också det, men var det inte så att man skulle skriva in betygen för denna termin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Läste tyska i 6an och 7an. Sen bytte jag till engelska för att jag sög så hårt SIEG HEIL! Jag hade tyska i 9:an, och det var tur att jag fick G i betyget. Jävla skit språk. @ Tackleberry - Jag antar att du går i Åk3...? Redigerad 21 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Grattis. Du är lika dålig som jag var när jag slutade 9an, fast började läsa tyska istället, bytte till förstärkt engelska. mr_tobbe: Bara de 16 bästa betygen räknas. Och so-ämnerna är av nån dum anledning ihopsatt till ett nu, så det får man ta X*4. så jag som fick VG i So får räkna 15x4? Redigerad 21 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 så jag som fick VG i So får räkna 15x4? Stämmer bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 IG i allt. Stolt? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 IG i allt. Stolt? Nej. Skojar du? I allt? Då går du inte ens till skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Typ G i allt, därför att lärare och gruppmedarbetare är helt jävla pantade. För övrigt slutar höstterminen första veckan i Januari för oss, så vi har inte fått de slutgiltiga betygen än. SlewME: Nej, han går inte i (till?) skolan. Redigerad 21 december, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts