alexzander Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har inte fått några betyg på papper ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Får reda på våra betyg imorgon. Dom enda jag fått reda på hittills är: Spanska - VG. Musik - MVG. Engelska - VG. Idrott - VG, så fort jag lämnat in en skriftlig uppgift... SO - G. Redigerad 21 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mina första betyg såhär efter halva åttan. Bild - G --------------------------------------- Engelska - G (Satsar på VG innan nians slut) --------------------------------------- Idrott och Hälsa - G --------------------------------------- Mattematik - *** (Det har ingenting med att jag inte kan räkna att göra. Det är bara att jag inte gör det >.<) --------------------------------------- Franska - *** (Läraren = Dra åt helvetet) --------------------------------------- Musik - G (Ska satsa på VG) --------------------------------------- Biologi- *** (Ska fan ha g på det här iaf) --------------------------------------- Fysik - G --------------------------------------- Kemi- G (Vi har inte haft någon Kemi egentligen. Så G var det ända vi kunde få) --------------------------------------- SO - G --------------------------------------- Slöjd - VG --------------------------------------- Svenska - *** (w00t??? Ska fan ha VG i det här. Måste bara göra sakerna i tid ) --------------------------------------- Teknik - MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Jag är deprimerad över mina betyg :'( , visst det är första gången men ändå Bild: G (blah gillar inte bild) Eng:VG (me want MVG ) Hemkunskap: MVG (Yeah) Idrott och hälsa: G (kanske berode på att jag var skadad 2 tredjedelar av terminen Matematik: G (buh min lärare sa att hon inte fick sätta VG för det gick dåligt på provet :'( ) Franska:G Musik:VG NO:VG SO:VG Slöjd:G (har aldrig varit bra på praktiska ämnen) Svenska:VG Teknik: G (Jeffla skit) Redigerad 21 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Får betygen imorron. Editerar väl in dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 SO: VG Fysik: VG Kemi: VG Biologi: VG Teknik: VG Matte: VG Idrott: MVG Engelska: VG Svenska: G Slöjd: G Tyska: G Musik: G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mina första betyg: Engelska - VG Hem- och konsumentkunskap - G Idrott och hälsa - G Matematik - G Spanska - G Musik - VG Biologi - G Fysik - G Kemi - VG Geografi - G (Lämnade in en uppgift försent, kunde högst få G på den då.) Historia - G (Samma sak där.) Religionskunskap - G Samhällskunskap - G Slöjd - G Svenska - VG Teknik - G Lärarna sa att jag lätt skulle kunna jobba upp alla G till VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 G i alla ämnen utom tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Här är mina då. Mina första betyg Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: VG Idrott och hälsa: MVG Kemi:VG Mattematik: MVG Tyska:VG Musik:G ( får väl försöka jobba upp det till VG Trä slöjd: MVG So-ämnen: VG Svenska:VG Ja är ganska nöjd, blev väl som väntat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har bara tre slutbetyg den här terminen. Levnadskunskap: MVG Datakunskap: MVG Matematik A: MVG Förut i 8:an hade jag väl först 265 på vintern, sen 265. I 9:an 295 på vintern, 315 vid sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Datorkunskap A: MVG Matte A: VG+ ( ska göra en mvg-prövning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Det enda betyg som jag fick var MVG på ett CD-ställ som jag och en kompis designade och gjorde. Vet tyvärr inte vad kursen heter. Var något med Trä iallfal. Redigerad 21 december, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Får bara två betyg denna termin: Datakunskap: MVG Teknik, människa och samhälle: ??? (editerar in när jag vet) Ramlar in lite fler efter nästa termin antar jag Redigerad 21 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 G på allt förrutom engelska där fick jag VG Och på NO(orka omprov:P) och Tyska(Bytte från spanska till Tyska den här terminen) IG . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bild: G Tyska: IG (läraren är jävligt sjuk, och så hatar jag henne, vice versa) Engelska: VG HK: VG Idrott: VG Matte: G Modersmål: G (läraren har damp) Musik: G (vet ej varför VG, då jag spelar bass, och kan musik generellt bra) Biolgi: VG Fysik: VG Kemi: G Geografi: G (då vi inte har haft det hela terminen) Historia: VG (skulle ha haft MVG, fick MVG på provet+ så visste jag skit mycket på lektionerna) Religion: G (då vi inte har haft det hela terminen) Samhällskunskap: VG Slöjd: VG Svenska: VG Teknik: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Brukar vara lärarnas fel, ja. I detta fall, ja! Jag hade spanska hela sjuan. I åttan bytte jag över till LMM (läsa mot målen). Detta hade jag ungefär halva terminen. Sen sa min lärare till mig att byta för jag behövde inte LMM. Och då gick jag tillbaka till spanska. Och han har inte hjälpt mig ett skit att komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har bara avslutat kursen Estetisk verksamhet (bild), och blivit belönad med ett förbenat G. Får antagligen G som betyg i alla andra ämnen också, fastän jag förtjänar MVG i Svenska, Engelska, Historia och Samhällskunskap. ...Well, betyg är för de döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Har bara gjort klart Drama (estetiskt), där jag fick VG+. Om jag gör en uppgift under lovet har jag chansen till MVG. Redigerad 21 december, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Bild: VG Engelska: VG Hem och konsumentkunskap: VG Idrott: VG Matematik: G Musik: MVG Biologi: VG Fysik: VG Kemi: G (Har inte haft ämnet än. Jag tar mitt G från mitt förra terminsbetyg) Teknik: G (Har inte haft ämnet än. Jag tar mitt G från mitt förra terminsbetyg) SO: VG (Geografi, Historia, Religion, Samhälle) Slöjd: G Svenska: VG Är jävligt nöjd med mina betyg Redigerad 21 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Har inte fått mina betyg än. Linjen jag ska in på kräver 165 poäng så jag sitter nog stadigt i båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts