R2D2 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Förra julen kom en sådan här tråd upp ganska snabbt men nu syns ingen till. Hur gick betygen? Mina: Bild: G(+). Biologi: VG. Engelska: MVG. Fysik: MVG. Hemkunskap: VG (från förra terminen). Idrott: VG. Kemi: G(+). Matte: MVG. Franska: VG. Musik: VG. Slöjd: VG. SO-ämnen: VG(+). Svenska: VG. Teknik: VG (från förra terminen, slutbetyg). Överlag är jag nöjd. Jobbigt bara att alla lärare snålar och sätter +. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Bild:G Engelska:VG Idrott och hälsa:G Matematik:G Musik:G Biologi:G Fysik:VG Kemi:G Geografi:G Historia:G Religionskunskap:G Samhällskunskap:G Slöjd:G Svenska:G Teknik:G Sorglig historia Men det är första terminen på åttan så det var inte många som fick så bra, blir allt VG nästa termin. Lärarna sa hela tiden att jag kunde få VG men jag behövde arbeta mer xD Redigerad 21 december, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Så glad att man inte får betyg i första terminen på min skola.. men det gick rätt bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Svenska: G Engelska: G Matte: G Bild: G Idrott: G Teknik: G Slöjd: G SO: G NO: G Franska: ---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 CAD : VG Naturkunskap : G Datorkunskap : G (fittlärare, jävla kärring kan dra åt helvete, det ska vara VG minst) Engelska : ? (hoppas på ett VG) Svenska : ? Bild : G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Första betygen jag får....och jag fick G på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 G på allt förutom engelskan som jag fick VG på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Överlag är jag nöjd med tanke på hur snåla lärarna är på att sätta betyg. Bara första terminien i 8an också, så det är lugnt. Sen har jag ju slöat också... Engelska: VG Hem- och konsumentkunskap: G Idrott och hälsa: G Matematik: G Språkval (Tyska): G Musik: VG (Gratis eftersom jag går i musikklass ) Naturorienterade ämnen: G Samhällsorienterade ämnen: VG (+) Slöjd (Trä och Metall): G Svenska: VG (+) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mina första betyg! Satte VG med plus i kanten på de flesta utom slöjd, bild och idrott. Rakt G i bild, G(+) i idrott och slöjd där slöjdläraren hade velat ge fler personer VG (en otrolig kille fick det ) men ... de sätter ju betygen lågt så att man ska kunna höjja dem istället för att sänka dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mitt första betyg. Bild VG Engelska G Hemkunskap G Idrott G(+) Matte G Tyska G Musik G Biologi G (+) Kemi G(+) SO G (+) Slöjd G(+) Svenska G (+ = Jobbar antagligen upp till VG/MVG nästa termin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nu till Vinterlovet får vi mest omdömen, men vissa skriver ut betyg också: Medieproduktion: VG-MVG Webbdesign: "Funkar bra i webben. Kan redan mycket och hjälper gärna andra". Naturkunskap: VG Idrott: ? Datorkunskap: ? (Får slutgiltigt beytg i 3:an, då man hinner utvecklas mkt under tre år) Svenska: VG, har chans till MVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bild VG Engelska MVG Hemkunskap G Idrott G(+) Matte VG Franska VG Musik VG Biologi VG Kemi G Slöjd G Svenska G Fysik VG Historia G Samhällskunskap G Geografi G Religonskunskap G Förra veckan hade jag VG i 2 SO-ämnen men nu har min lärare ändrat sig tydligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Matte G Engelska G+ (1 poäng från VG ) Svenska VG Idrott G Fysik G Teknik G Kemi G Biologi G So G Tyska IG Bild G Jag har varit för social den här terminen...dom flesta G beror på det Redigerad 21 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fick inga betyg den här terminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Bild: G. Biologi: VG. Engelska: MVG. Fysik: MVG. Hemkunskap: VG. Idrott: MVG. Kemi: VG(+) . Matte: VG (+). Spanska: MVG. Musik: VG. Slöjd: G. SO-ämnen: VG(+). Svenska: VG. Teknik: VG (från förra terminen, slutbetyg). Helt okej, får sätta ett MVG i SO också.. Annars är jag nöjd. Linjen jag ska in på behöver 155 så det är nog ingen fara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mina första betyg då Bild: G Engelska: VG Hemkunskap: G Idrott: G Matte: G(+) Biologi: G Fysik: G Kemi: G(+) SO: G Slöjd: G Svenska: G(+) Teknik: G Spanska: IG tack vare vår fittlärare som är dum i huvudet. Han vet förfan knappt vad han själv heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tre kurser avslutade denna termin. Idrott & hälsa A: VG Teckenspråk steg 1: G Engelska A: MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Mina första betyg då Spanska: IG tack vare vår fittlärare som är dum i huvudet. Han vet förfan knappt vad han själv heter. Brukar vara lärarnas fel, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Brukar vara lärarnas fel, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Brukar vara lärarnas fel, ja. Whatever. Redigerad 21 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts