Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 *har ingen jävel att spela med eftersom jag är bannad hos Curly & Co...* Mig kan du inte heller spela med eftersom att du bannade mig igår. Varför förstår jag inte, men det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur blir det idag då? Någon som vill spela idag eller har alla bannat varandra? Jag vill bara spela liksom, Curly hade game uppe, så jag joinade. Jag är gärna på om det blir game, men om det bara blir att sitta och vänta så gör jag hellre annat liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur blir det idag då? Någon som vill spela idag eller har alla bannat varandra? Jag vill bara spela liksom, Curly hade game uppe, så jag joinade. Jag är gärna på om det blir game, men om det bara blir att sitta och vänta så gör jag hellre annat liksom.. Jag spelar gärna ikväll. Runt 9 som vanligt? Du får väl hosta eftersom Sniper var rolig och bannade Lajnux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag spelar gärna ikväll. Runt 9 som vanligt? Du får väl hosta eftersom Sniper var rolig och bannade Lajnux. Jag är nog på om jag inte gör annat(vilket jag förmodligen inte gör). Får se vad alla säger, Curly är ju borta också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är nog på om jag inte gör annat(vilket jag förmodligen inte gör). Får se vad alla säger, Curly är ju borta också.. Vi har ju den ärofyllda "klanmatchen" också. Vi är ju 3 pers (4 om Jacker är med). Pratade med Lajnux och Kebab, dom + Simpa verkar vara på i vilket fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är med ikväll, så länge det spelas 3.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Vi har ju den ärofyllda "klanmatchen" också. Vi är ju 3 pers (4 om Jacker är med). Pratade med Lajnux och Kebab, dom + Simpa verkar vara på i vilket fall. Har vi bestämt att det ska bli klanmatch ? Vad jag läste så ville ni lira men ingen svarade, eller har ni bestämt något utan mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Pratade med Lajnux och Kebab, dom + Simpa verkar vara på i vilket fall. Nu hittar du väl ändå på? Glöm att jag tänker spela mot er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är med på whatever, bara det inte blir en massa whine och oseriöst spelande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är med på whatever, bara det inte blir en massa whine och oseriöst spelande.. Samma här. Kan nog runt 21-tiden skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nu hittar du väl ändå på? Glöm att jag tänker spela mot er. Snälla Det blir ju inget seriöst som vi kommer att bråka på er om i evigheter utan bara en fin uppvärmning inför CO-OP:en senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hur spelar man Barricaded egentligen? Aldrig gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Hur spelar man Barricaded egentligen? Aldrig gjort det? Ett lag är terrorister som börjar inne på banan. Det andra laget är Swat och dom börjar utanför banan. *edit* Och sen gäller det att mörda varandra för 1 poäng eller arrestera för 5 poäng (genom att först flasha/stinga/använda taser/pepparspraya). Redigerad 26 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Snälla Det blir ju inget seriöst som vi kommer att bråka på er om i evigheter utan bara en fin uppvärmning inför CO-OP:en senare. Nej Tänk på att jag i princip aldrig har kört något fps-spel mot någon annan. Det enda är väl när jag körde BF 1942 mot botar back in the days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Mig kan du inte heller spela med eftersom att du bannade mig igår. Varför förstår jag inte, men det var inte kul. Egentligen så bannade inte jag dig... edt var ju att VI bannade din klon, då du också röstade ja Jag är iaf med och spelar ikväll Redigerad 26 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Egentligen så bannade inte jag dig... edt var ju att VI bannade din klon, då du också röstade ja Jag är iaf med och spelar ikväll Nej, honom kickade vi. Det var en liten stund senare som jag blev bannad utav dig, och det var ingen vote. Hade vi votat för att banna så hade båda försvunnit samtidigt, tänk lite. Redigerad 26 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Egentligen så bannade inte jag dig... edt var ju att VI bannade din klon, då du också röstade ja Nej men jag loggades in med två stycken en gång på en server, och då skulle vi kicka en, och det gjorde vi. Då kickade vi rätt gubbe och det var flera minuter senare som jag blev bannad, och det vet han lika väl som jag. Men han skyller på att vi skulle banna den ena. Tror han att jag är dum eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Öh...? Vi kickade aldrig den andra gubben... Ingen votade ju, eftersom ingen votade så testade jag att ban-vota den istället... då votade ja, lajnux och woozie (tror det var han) Ja, du "blev tekniskt bannad" när jag bytte bana då du måste connecta till servern igen. Redigerad 26 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Öh...? Vi kickade aldrig den andra gubben... Ingen votade ju, eftersom ingen votade så testade jag att ban-vota den istället... då votade ja, lajnux och woozie (tror det var han) Ja, du "blev tekniskt bannad" när jag bytte bana då du måste connecta till servern igen. Nope, där har du fel. Du lade upp en kickvote på den ena, och alla röstade, den gamla Lajnux försvann och vi fortsatte prata, sen gick jag in och kollade vad jag skulle ha för EQ. När jag hade bläddrat lite bland alla vapen i primary blev jag bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Varför bannar ni varandra hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts