R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om Curly är med hostar han. Annars tar vi den som har snabbast dator men ändå minst 10mb lina. Jag skickar några banor till Everest nu, han lägger dom på hans fina ftp som han länkar till sen. Skaffa Winrar för det är en rarfil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Din mamma Ehum, ibland är det svårt att låta bli Nej, men vem var det som hostade sist? Jag hostade igår. Men eftersom min dator inte är snabb så laggade det lite. Klaga inte på min uppkoppling...den är snabb nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag kommer inte vara med. Samma gäller Bubbli och Jacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag kommer inte vara med. Samma gäller Bubbli och Jacker. Ska ni spela ensamma eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ska ni spela ensamma eller? Yes box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 ftp://gtasajten:swat@5.80.241.14/ Tanka, tanka, medan det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 ftp://gtasajten:swat@5.80.241.14/ Tanka, tanka, medan det är gratis. Varför kommer jag inte in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Varför kommer jag inte in? Du måste vara på vårat hamachi-nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 GOGOGO! Det är dags att börja nu! Men ingen är inne på TS, har skapat en grupp där. In med er på TS och Hamachi så kan vi börja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag är gärna med när jag fått tag i spelet, som är lite senare, vid 11, 12 tiden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej. Vi tar klockan 22. Bättre att alla är redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag kom precis hit, har ni börjat redan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Jag kom precis hit, har ni börjat redan ? Nej, vi börjar någon gång vid 21:30~22:00- tiden... Addar dig v Redigerad 23 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nej, vi börjar någon gång vid 21:30~22:00- tiden... Du kan även adda mig? ithinkihavethemostlongesthotmailpassporteverintetheworld@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Äsch, jag drar mig ur. Ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nu är jag klar i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag är också klar. En TS kanal är skapad, men jag kommer nog inte prata där förens det är dags...är bara inloggad. Pass: manne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Hur går det nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Alla verkar ha glömt det, endast 3 pers på TS... Jag, R2 och JSHC Och Everest lirar DotA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Alla verkar ha glömt det, endast 3 pers på TS... Jag, R2 och JSHC Och Everest lirar DotA Jag är inte på TS wth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts