Adriian Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag kan vara med om några dagar. Om ni fortfarande spelar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Japp, det vet jag. Men jag tänkte att om någon annan skulle komma in och fråga samma sak... så vet dem det nu. Då är du med ikväll va? Samma server på TS och Hamachi. Mjä, mjo, vi får se. Det är ju julpyntning och julmatsätande ikväll. Men om det är rätt tid så ska det väl gå . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Nu var tanken att P-C skulle vara med ikväll så Sniper skulle skicka lite Swat-grejer över DC. Sen stack han bara från hubben utan förvarning så nu får vi väl se då. Det var för att jag blev bannad från den hubben av hubsecurity för att jag skrev in adressen till en annan hub i privatchatten... Innan det sa jag till PC att han skuklle byta hub till Alliance...och skrev adressen--> Blev bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Villka ska vara med och spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Villka ska vara med och spela ikväll? Det beror på när det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Det beror på när det är? Om vi ska fortsätta på den här överseriösa stilen: Vi spelar ikväll klockan 21:00 prick. Ärrtvå har skapat en Hamachi-grupp som heter Gtasajten Swat 4, lösenordet är: manne. Vi använder teamspeak och du måste ha mick. Du måste ha ha Swat 4 SS och SSF mod 3.0 som du kan tanka från everests FTP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Om vi ska fortsätta på den här överseriösa stilen: Vi spelar ikväll klockan 21:00 prick. Ärrtvå har skapat en Hamachi-grupp som heter Gtasajten Swat 4, lösenordet är: manne. Vi använder teamspeak och du måste ha mick. Du måste ha ha Swat 4 SS och SSF mod 3.0 som du kan tanka från everests FTP. Teamspeak server: 85.25.133.219:5017 Där kommer det finnas en swat4 grupp... Lösenord: manne _________________ Jag tycker vi också borde köra/lägga till dessa banor... Mogadishu Mile Section 8 Fairfax Massacre SSF Night rescue Jag har inte testat dem men dem hade många hits på 10-David Redigerad 23 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Teamspeak server: 85.25.133.219:5017 Där kommer det finnas en swat4 grupp... Lösenord: manne Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Varför spela så otroligt seriöst? Det är väl bättre att ni spelar och har roligt än att ni sätter upp massor av tider och saker man Måste ha för att få vara med och spela? Det är min åsikt, vad ni tycker skulle vara intressant att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Varför spela så otroligt seriöst? Det är väl bättre att ni spelar och har roligt än att ni sätter upp massor av tider och saker man Måste ha för att få vara med och spela? Det är min åsikt, vad ni tycker skulle vara intressant att höra. Man spelar väl inte så jätteseriöst... Tider behövs, om det dyker upp 2 när man vill spela, sedan kommer det fler, men man är inne i matchen. Om du inte har en viss bana kan du inte spela med dem som har den. Samma sak gäller med expansioner och moddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Varför spela så otroligt seriöst? Det är väl bättre att ni spelar och har roligt än att ni sätter upp massor av tider och saker man Måste ha för att få vara med och spela? Det är min åsikt, vad ni tycker skulle vara intressant att höra. Du missuppfattar, Sniper är bara seriös innan spelet startar. Ni är inte sugna på att dra igång tidigare? Typ.. nu? Redigerad 23 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Du missuppfattar, Sniper är bara seriös innan spelet startar. Ni är inte sugna på att dra igång tidigare? Typ.. nu? Fel... innan det står "Mission Complete" Jag börjar gärna redan nu Redigerad 23 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Varför spela så otroligt seriöst? Det är väl bättre att ni spelar och har roligt än att ni sätter upp massor av tider och saker man Måste ha för att få vara med och spela? Det är min åsikt, vad ni tycker skulle vara intressant att höra. Man i stort sett MÅSTE vara seriös när man spelar detta spel. Det kräver ganska rejält med koncentration... beroende på vilken typ man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag tycker bara det är roligt när det är seriöst. Annars är det ingen mening. Den som vill spela Counter-Strike kan ju göra det liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Seriositet och engagemang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Men jag är väl seriös inne i spelet? Kan lägga till att jag tycker det här är svinigt kul. Jag kommer spela hela jullovet. Redigerad 23 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Det är mycket roligare när alla är seriösa...man kan spela längre också. Igår så var det inte så jätteroligt i slutet när alla blev oseriösa. Däremot om alla är seriösa idag så blir det nog riktigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Men jag är väl seriös inne i spelet? Kan lägga till att jag tycker det här är svinigt kul. Jag kommer spela hela jullovet. Jag är på varje kväll jag är hemma men då tröttnar jag väl. Vi får se. *edit* Ska tillägga att jag har uppdaterat drivrutiner till ljud nu så min mick kommer nog att funka. Att den brusar bryr jag mig inte om (bakgrundsbrus då). Redigerad 23 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Ikväll kl 21 va? Vem Hostar? Redigerad 23 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ikväll kl 21 va? Vem Hostar? Din mamma Ehum, ibland är det svårt att låta bli Nej, men vem var det som hostade sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts