Curly Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Hoppas verkligen curly ska veta svaret! Självklart är det SSF mod som gäller och det är dom multimode maps som inte fungerar... Sorry, vet ej vad detta multimode maps innebär och vad problemet skulle kunna vara. Var så länge sen jag höll på med SWAT 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Sorry, vet ej vad detta multimode maps innebär och vad problemet skulle kunna vara. Var så länge sen jag höll på med SWAT 4. , antar vi får nöja oss med dom vanliga barnorna då. Verkar heller inte finnas någon FAQ som förklarar vad multimode betyder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Varför finns det inget SWAT 5 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 juli, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 Varför finns det inget SWAT 5 än? Jag tror inte det kommer ett SWAT 5. Nedlagt projekt (?) har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Löste problemet själv efter lite tänkande och läsande i denna tråd. Alla måste nämligen ha barnorna för att kunna spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 9 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2010 Swat 5 skulle ha varit kul :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2010 Swat 5 skulle ha varit kul :/ Åh, en våt dröm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts