Kebab Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Fast fan.. Min mikrofon är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Du måste inte ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Samma tid idag som igår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Du måste inte ha. Jag vill inte vara den nya IceCube som alla bara blir trötta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Vilka är med ikväll? Börjar närma sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 jag är då med om det blir något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Kanske kan hänga på om jag orkar fixa SWAT 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 SPEL IKVÄLL NÅGON GÅNG MELLAN 20:00-22:00??? Jag och Bubbli är klara. Ärrtvå påstod sig vara intresserad till ikväll, kobbe brukar vilja. Är det några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Jag kan. Skaffa senaste SSF-modden och tanka alla extra MP-banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Japp jag är med! Ni kan alltid lita på mig, föredrar som sagt att spela vid 20:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Någon som skulle ha lust att lira ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Någon som skulle ha lust att lira ikväll? jao, skulle väl gå bra, tror jag men jag inte helt säkert eftersom det kommer några och äter här fast de bör ha gått när vi ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Jag är gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 Skulle kunna joina er men men har ju sommarjobb denna vecka och nästa vecka. Kan kanske joina er sen när jag är ledig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2008 eftersom curly inte verkar vara online idag så kan någon annan starta en server? Vi kan spela på 3 pers??? Jag R2D2 lajnux Vi bör dock bestämma något ganska snart, jag är då i alla fall inloggad på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Jag är jättegärna med, men tyvärr så har datorn jag spelade på förra gången gått och blivit sämre. Jag har planer på en ny dator i sommar... när(om) jag har den så kan jag vara med och lira (och host:a). Nu har jag fixat ihop en ny dator. Spelar ni fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 ömm, vi har inte spelat sedan ett par veckor men jag är med mer än gärna om vi ska spel. Nu har jag nytt headset, förhoppningsvis är denna bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2010 (redigerad) Ursäkta att man drar upp en sådan här gammal tråd men jag och mina kompisar bestämde oss för att lira några rundor CO-OP men Multimode maps fungerar inte av någon anledning. Mina kompisar får DC och kommer inte in på barnan. Det går inte att komma in på servern om jag kör en barna från multimode. Har någon erfaren SWAT:are något förslag eller tipps? Redigerad 4 juli, 2010 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 (redigerad) gud va länge sen de t var jag spela swat. Ska ringa en kompis o tjata så vi kan spela Edit: swat är det senaste spelet jag köpte o det var några år sen Redigerad 5 juli, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2010 Hoppas verkligen curly ska veta svaret! Självklart är det SSF mod som gäller och det är dom multimode maps som inte fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts