Curly Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Skriver upp mig och Bubbli för spel senare ikväll. Runt tio kanske? Minst fyra, annars är det inte mycket att ha. Kebab: Jag köper ett nytt åt dig, ge mig din adress! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Skriver upp mig och Bubbli för spel senare ikväll. Runt tio kanske? Minst fyra, annars är det inte mycket att ha. Kebab: Jag köper ett nytt åt dig, ge mig din adress! Jag är i alla fall på, kör ni med mic eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Jag är i alla fall på, kör ni med mic eller inte? Mikrofon via TeamSpeak, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Mikrofon via TeamSpeak, så ja. Har redan TS och vet hur det fungerar så det är perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 (redigerad) Skriver upp mig och Bubbli för spel senare ikväll. Runt tio kanske? Minst fyra, annars är det inte mycket att ha. Kebab: Jag köper ett nytt åt dig, ge mig din adress! Jag är troligtvis med SSF 3.2, right? Redigerad 9 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 har ni en TS server och så då? Vem ska jag adda på msn om när allting blir av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 SSF 3.2. TS-server finns. Bubbli är dock fortfarande frånvarande. Adda mig: henrikoehrn[at]gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Blir vi sex stycken imorgon (senare idag om man är jättepetig)? Jag Bubbli Jacker JSHC kobbe Lajnux ??? Kanske blir sju om R2D2 gömmer sig här nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Japp, det blir myspys. Curly leder en grupp medans jag leder den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Det var verkligen jätteroligt å lira igår kväll! Det tråkiga är att jag inte kan använda mick om vi spelar senare än 22.30 denna vecka . Hmpf, behöver formatera datorn nu också, ska troligen göra detta imorgon direkt på morgonen imorgon så jag hinner vara med ikväll. Ska försöka hinna göra klar allting innan kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 När ikväll ska vi lira? Om kobbe inte kan kommunicera efter 22.30 kanske det är lika bra att dra igång vid åtta, halv nio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Låter som en bra idé. Tror dock att vi behöver gå igenom lite innan vi börjar...så människor inte ställer sig i dörröppningar och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Blir det något spel imorgon är jag gärna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 (redigerad) Försöker organisera lite och posta den mesta informationen så vi slipper dra allt tre gånger sen. SAMLAR IHOP OSS PÅ MESSENGER 20:00 Taktik, ser till att alla har allting Jag slänger ihop alla i en konversation Lösenord ges ut och alla ska in på Hamachi och TS SPEL BÖRJAR 20:30 Om ingenting går snett (alla har allting och allt funkar) är servern uppe tills dess Jag förutsätter att följande är med ikväll: Jag, Bubbli, Jacker, JSHC, kobbe, Lajnux. Innan spel ska man i SSF Launch under Download: Ladda ner allt i kategorierna Multimode Maps och Custom Skins SSF Mod version: 3.2 Hamachinätverk: Rumpstekar Lösenord: Ges ut på messenger Server: Jag står för den IP: Ges ut på messenger Lösenord: Ges ut på messenger TS-server: 89.149.200.167:5013 Kanal: SWAT Lösenord: Ges ut på messenger Två lag (för organisationens skull: Curly Farks Bubbli JSHC kobbe Lajnux fet = ledare Redigerad 10 juli, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Vartfan är du Lajnux?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Det var riktigt skoj igår också trots lite strul hos jacker och lajnux som inte dök upp. Det var possitivt att jag fick sitta uppe och använda micken även fast mina färldrar har gått för att sova. Blir det något spel idag också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Jag har nu fungerande headset och är med nästa gång det blir spel. Slut på jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Fungerar SWAT 4 med ett Geforce 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Fungerar SWAT 4 med ett Geforce 4? Bubbli spelade förut med GeForce 3, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Plågsamt, men på låga inställningar fungerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts