Curly Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Aaah, jag kanske e med azzåå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Aa, azzå typ hei. Ja vill lixxom oxå va' mä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Skulle gärna vara med, men har inte liret, och kan det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Skulle gärna vara med, men har inte liret, och kan det inte Ehum, köp spelet och lira lite på singleplayer först, så kan du vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag kanske är med efter helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Ehum, köp spelet och lira lite på singleplayer först, så kan du vara med. Snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Aa, azzå typ hei. Ja vill lixxom oxå va' mä! Tyyyp men bah azzåå.. ja sa ju facktiskt förrst TS hoppas vi på. Varför inte köra på SSF 3.2? Senare version betyder fler buggfixar. Redigerad 4 juli, 2008 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag är alltid villig att sätta dit elaka människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 (redigerad) Jag är också på om jag laddar ner expanssionen och SSF. Måste fixa hamachi och ventrilo i så fall också. BTW, jag tror Piratebits har teasmspeak servrar med olika kanaler som man får låna...De kan vi använda om inte annat Kan man spela om SWAT inte är köpt? Det är vlä bara iom någon skulle ha samma keykode som mig eller? Installernade faktiskt swat igår redan för att spela lite med en kompis. Kan någon berätta mer om expasnionen,nya saker? Vad är ssf? Redigerad 4 juli, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Jag skulle gärna spela ikväll vid 10/11-tiden. Är några med då? Senaste SSF-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Jag och Curly vill också spela SSF 3.2 ikväll runt den tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Skitbra! Ska bara installera och tanka SSF. Och se film så jag kommer vid 10. Skriv något på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 Jag hänger väl också på, men vilken version av vanliga swat kör ni med? 1.0 eller 1.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2008 1.1 och sen Stetchkov-expansionen och sen SSF-modden. Jag såg nu att senaste SSF-modden har en hel del banor man kan tanka via klienten. Tanka alla multimode-maps innan vi spelar. Bubbli, din MSN lade jag nyss till. Curly, din har jag inte kvar. Lägg till johanlindblad91@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Bestämma en tid ikväll kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Blev det inget eller vad? Var upptagen igår kväll och ska nu testa om allting fungerar som det ska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Jag och Bubbli spelade väl i nästan en timme innan R2 kom, så det blev inget vettigt tyvärr. Bubbli är förmodligen borta ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Jag är i alla fall hemma ikväll och har testat så allting fungerar så det blir inga problem med mig. Edit: kontakta mig på msn är ni snälla om det blir något spel: ... Redigerad 20 februari, 2012 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Syrroy för dubbel. Ska vi inte ta och spela någon dag eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Fan att mitt grafikkort är paj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts