Solidsnake Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Jag h ar en fråga jag har SWAT 4 nu men när jag kör Online, på andra servers varför står det ej på min Xfire. För jag och en kompis ska lira SWAT 4 idag så jag undrar varför står det ej min server IP på min Xfire? EDIT: Men på andra spel ja spelar så står det Server IP Redigerad 9 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Sry för dubbel. Post det funkade att se från Xfire Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Sry för dubbel. Post det funkade att se från Xfire Då vet vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Då vet vi. Bra att dra upp en två dagar gammal tråd med en sådan nödvändig kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 (redigerad) Voj-voj vad jag är sugen på att lira. Någon som är på ikväll? 00.00-edit: Nähäpp. Går väl och lägger mig då. :'( Redigerad 19 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sealteam669 Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tyvärr så har jag bara vanliga SWAT 4. Men kanske ska köpa expansionpacket o lira det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Voj-voj vad jag är sugen på att lira. Någon som är på ikväll? 00.00-edit: Nähäpp. Går väl och lägger mig då. :'( Nein! I play for mein Keiser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2007 Hade rätt tråkigt både fredag och lördag, anyone still up for some Swat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2007 Hade rätt tråkigt både fredag och lördag, anyone still up for some Swat? Hade jag varit hemma så hade jag varit med, sitter dock fast i Strömstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 2 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2007 Finns det ngn swat 4 patch 1,1 på svenska hittar ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Spelar ni fortfarande SWAT 4 tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Spelar ni fortfarande SWAT 4 tillsammans? Menar du oss? Inte vad jag vet... 2006 var senast -- Vad hette den där banan som vi spelade som man var i ett kontorskomplex, 2 våningar, med en glastrappa + en bar på nedervåningen. Banan hette något med "Hotel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 (redigerad) Vad hette den där banan som vi spelade som man var i ett kontorskomplex, 2 våningar, med en glastrappa + en bar på nedervåningen. Banan hette något med "Hotel" Ventura Hotel. Edit: Lyckades klanta bort Redigerad 4 augusti, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 augusti, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2007 Ventura Hotel. Edit: Lyckades klanta bort [QUOTE] Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2007 Satt på ZkillZ i sthlm och LAN:ade detta med en polare. Lite trisst single player, men med en kompis så blir det hela jävligt mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 BUMP! Nu är sommarlovet igång igen, och jag och Mr.Dumbom är fett sugna på lite härligt CO-OP spel, ni som har kvar spelet, och är sugna kan gärna hänka på, fortfarande SWAT 4+TSS expansionen och SSF 3.1 som gäller, SSF modden finns att ladda ner på bland annat MODDB (Google). Skriv i tråden/MSN/PM om ni ska vara med så styr vi upp hamachi och Teamspeak/Ventrilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) Jag är gärna med, men jag har inte spelet. Kan någon skicka till mig på MSN? PM! Ljug. Jag är med. Redigerad 3 juli, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag är gärna med, men jag har inte spelet. Kan någon skicka till mig på MSN? PM! Ljug. Jag är med. Fint, då är vi 3st Får se när Dumbom kommer tillbaka bara, han är mystiskt försvunnen atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Fint, då är vi 3st Får se när Dumbom kommer tillbaka bara, han är mystiskt försvunnen atm. Jag är jättegärna med, men tyvärr så har datorn jag spelade på förra gången gått och blivit sämre. Jag har planer på en ny dator i sommar... när(om) jag har den så kan jag vara med och lira (och host:a). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag är jättegärna med, men tyvärr så har datorn jag spelade på förra gången gått och blivit sämre. Jag har planer på en ny dator i sommar... när(om) jag har den så kan jag vara med och lira (och host:a). Säg bara till när du är fit4fight så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts