diarrehampus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Swat 4 Swat 4 Stetchkov Syndicate SSF Realism mod 3.1 (3.0 om du ska lira med bubbli och curly) Teamspeak Hamachi Vissa banor Vilken server vi använder i hamachi står här. Vilken server vi använder i teamspeak står här. Everest's fps där du kan ladda hem banor och även moddarna finns här. Tackar. Kanske lirar ikväll om nån har lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Spelat mycket förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Spelat mycket förut? Inte Swat 4. men har lirat 3:an förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ni lirar inte så ofta längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ni lirar inte så ofta längre? Nej, det var ett tag sen sist.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Ni lirar inte så ofta längre? Lirar lite nu och då, Single Player that is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Blir det något innan skolan börjar igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Någon som vill lira idag? EDIT: Får inte ner modden, går skitsegt EDIT: Nu går det EDIT: Nu går det skitsegt, lirar nån annan dag istället EDIT: Nu går det snabbt, nätverket hade gått ur sig Redigerad 4 januari, 2007 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kom hem idag! Let's lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kom hem idag! Let's lira! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Yay! Ikväll kl 21? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ikväll kl 21? Jag är inte med ikväll, försöker vända tillbaka dygnet plus att jag ska upp tidigt imorgon, men ni får mer än gärna använda min TS-server om ni vill. Jag drar igång servern 20:30 så ni kan logga in i tid och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag är inte med ikväll, försöker vända tillbaka dygnet plus att jag ska upp tidigt imorgon, men ni får mer än gärna använda min TS-server om ni vill. Jag drar igång servern 20:30 så ni kan logga in i tid och så. *Host* Simpa håller inte löften... *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 *Host* Simpa håller inte löften... *Host* Jodå, jag har spelat, men det har bara blivit SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jodå, jag har spelat, men det har bara blivit SP Men du sa också att vi skulle spela när jag kom tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Men du sa också att vi skulle spela när jag kom tillbaka Då visste jag inte att vi skulle iväg imorgon Men jag sponsrar fortfarande med TS-server om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag är hos syrran så jag kan inte vara med. Imorgon kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag är kanske med. Förmodligen inte. Men imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag är med ikväll Fast har ingen mick då det är nån mysko inställning på ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Aja.. orka köra två... Vi kör väl imorron ist. Nu skall här spelas Medieval II Total War Redigerad 6 januari, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts