Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nå mer folk som vill lira? vi är bara 3 st.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 GAME OVER Det verkar så iaf... :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Sniper, seriöst lir hette det va..? Hahaha Men.. hur gjorde du för att se det där? --- Vafasen, springer man runt en bokhylla och hittar fyra badguys.. klart man tömer ett magasin på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hahaha Men.. hur gjorde du för att se det där? --- Vafasen, springer man runt en bokhylla och hittar fyra badguys.. klart man tömer ett magasin på dem? Tryck på Page Up eller Down för att byta kamera. Hah, jag knäppte faktiskt en av dem i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) TS servern är "formaterad" eller nåt så alla måste registrera om sig där! Lösen är borttaget... förutom på Swat 4 @ GTASAJTEN Jag är med ikväll.... Redigerad 30 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) TS servern är "formaterad" eller nåt så alla måste registrera om sig där! Lösen är borttaget... förutom på Swat 4 @ GTASAJTEN Jag är med ikväll.... Jag kan bekräfta hur det ligger till. Jag och Lajnux skulle se om jag på något vis kunde komma in på servern igen om någon av Sniper eller Lajnux skulle få för sig att banna mig ( ). Så jag satte igång och mixtrade med textfilerna, och rätt som det var hade jag återställt servern till standardläget. Så det blev till att starta om på ruta ett, återställa alla kanaler, göra mig, Lajnux och Sniper till Admins igen, ändra alla inställningar om hur reggade och anonyma ska kunna bete sig på servern. Ändra inställningar via koder i textfilerna. Det ända jag inte kan återställa är era registreringar, så ni måste regga er på nytt igen Du glömde att skriva det nya lösenordet till den privata kanalen sajten_simpa Jag är med ikväll förövrigt. Redigerad 30 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Du glömde att skriva det nya lösenordet till den privata kanalen sajten_simpa Jag är med ikväll förövrigt. Meh! Ändra det till "manne" Alla är redan vana vid det ^^ Eller ge mig en vink så gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Meh! Ändra det till "manne" Alla är redan vana vid det ^^ Eller ge mig en vink så gör jag det Jag ville ju inte härma de andra nu när jag fick veta var manne igentligen kommer ifrån Men visst, manne duger gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag ville ju inte härma de andra nu när jag fick veta var manne igentligen kommer ifrån Men visst, manne duger gott. Aja, ändra till "sajten" då Som du hade förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Aja, ändra till "sajten" då Som du hade förut Okej, sajten it is. Nu tänker jag inte ändra mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hmm.... Vilka är med ikväll? Min sista kväll på en vecka, ska nämligen til Åre imorron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hmm.... Vilka är med ikväll? Min sista kväll på en vecka, ska nämligen til Åre imorron Jag är på, när jag väl kommer in på ts servern -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag ville ju inte härma de andra nu när jag fick veta var manne igentligen kommer ifrån Men visst, manne duger gott. I'm saaaad panda @ Wu Zi Mu: kewlt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 TS servern startas om för att JSHC ska kunna komma in...uppe igen snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Lullaby, nån som vill vara med så går det finfint. TS-server: 85.25.133.219:5015 Kanal: Rumpridarna rider igen Lösenord: manne SWAT 4-server: 217.210.225.223 Lösenord: manne Mod: SSF Realism mod 3.0 Uppe inom 5-10 minuter efter inlägget skrivits. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Och för er som vill lira med oss andra ( ) Så är det här som gäller TS-server : 213.64.224.5:8767 Kanal : Det finns bara en för tillfället Och jag flyttar er dit personligen. In på hamachi. Och joina våran LAN-server i swat 4 sen. SSF realism mod 3.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Skojjigt inatt Aja, min sista swat 4 kväll på en vecka, ska till Åre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Skojjigt inatt Aja, min sista swat 4 kväll på en vecka, ska till Åre. Du skrev det för några posts sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kan ni lägga upp allting jag behöver ha för att kunna lira med er? Ska hämta ut sakerna nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kan ni lägga upp allting jag behöver ha för att kunna lira med er? Ska hämta ut sakerna nu Swat 4 Swat 4 Stetchkov Syndicate SSF Realism mod 3.1 (3.0 om du ska lira med bubbli och curly) Teamspeak Hamachi Vissa banor Vilken server vi använder i hamachi står här. Vilken server vi använder i teamspeak står här. Everest's fps där du kan ladda hem banor och även moddarna finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts