eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Enligt mig, dåligt...men jag har inte pingat den andra servern... *Give me admin-grejs please* Allt är fixat nu! Men ljudet laggar ju inte när vi snackar åtminstone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Fan va onödigt med AFK Kanalen. Seriöst asså, kan vi inte bara ha en kanal där man kan prata öppet?. Varför så mycket klydd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Är servern fortf uppe? Redigerad 28 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Men ljudet laggar ju inte när vi snackar åtminstone. Japp Låtom oss vara lite AFK tills om 35 min då vi ska förbereda swat4 innan vi spelar om 45 min @ Tux, den är för oss lata som inte orkar stänga av TS när vi är AFK. Redigerad 28 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag kommer då inte in på servern :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Alla som inte kommer in på den nya TS-servern, testa att tanka nyaste TS från deras hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Alla som inte kommer in på den nya TS-servern, testa att tanka nyaste TS från deras hemsida! Som inte hjälper.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Som inte hjälper.. ^^ Quick Connect ffs Server Adress: 213.64.224.5:8767 Nickname: JSHC Loginname: Password: sajten Och tryck sen på AFK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Quick Connect ffs Server Adress: 213.64.224.5:8767 Nickname: JSHC Loginname: Password: sajten Och tryck sen på AFK. Jag är inte dum.. Jag har provat på alla sätt jag, sniper och simpa vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag är inte dum.. Jag har provat på alla sätt jag, sniper och simpa vet. Jo, lite... erkänn Haha, kunde inte låta bli Somsagt... vilka fler kommer INTE in? Testa detta. x_Simpa_x's ord Connection > connect > Web server list-fliken > Change filter > Show servers containing : eXotic > ok > leta upp servern och connecta på det viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) EXTRA EXTRA! Vi kör på samma TS server som igår då två stycken har haft problem med simpas server, han fixar nog den imorron Vi kör på Simpas TS server! Kebab skulle tydligen inte vara emd idag och JSHC kom in! Redigerad 28 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Extra extra !! Jag har nu (Med hjälp av JSHC) konfigurerat servern lite, nu fungerar den för honom igen. Den borde fungera för alla nu !! Ip : 213.64.224.5:8767 Pass: sajten Redigerad 28 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vi tog en liten paus i spelandet! Vi börjar spela igen kl 22:30! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Blev ju lite tråkigt inatt när alla började skjuta varandra med Pepper-Ball Gun Men annars så var det ganska ok... i början var det roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Blev ju lite tråkigt inatt när alla började skjuta varandra med Pepper-Ball Gun Men annars så var det ganska ok... i början var det roligast Det var nog det att vi tog en paus och efter det var vi inte lika sugna på att lira. Skönaste när jag la 4 smokes i spawn och alla hostade utan jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det var nog det att vi tog en paus och efter det var vi inte lika sugna på att lira. Skönaste när jag la 4 smokes i spawn och alla hostade utan jag Aja, bättre lycka ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu hittade jag hit.. Vart på lan i 25 timmar, lirat carbon, cs, hl2dm, c&c g ZH hela tiden nästan. Så man är lite sugen på att spela SWAT. Har SWAT4, SS, SSF 3.1 så säg till om nån vill lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vi lirar ikväll(?) kl 21:00, samma som igår, fast idag, UTAN en paus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vi lirar ikväll(?) kl 21:00, samma som igår, fast idag, UTAN en paus Jag förstår inte att ni inte tröttnar på spelet om ni ska spela det varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Jag förstår inte att ni inte tröttnar på spelet om ni ska spela det varje kväll. Det är ju så ohyggligt roligt att spela multiplayer/cooperation på det btw, för alla skjutgalna...(JSHC, Iskub, eXotic...bl.a) så kan vi köra multiplayer också Edit: KAN SPELA TILL KL 01:00 IDAG!!!! Redigerad 29 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts