eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 visst finns det bara ett expansion till 4:an? Ingen aning, men det ända du behöver för att spela med oss är; Swat 4 Stechkov syndicate SSF real mod 3.0 och 3.1 (Kanske räcker med bara 3.1) (De laddar du hem på en ftp (Heter det ftp ?) som någon har lagt upp, finns lite längre bak i tråden) Några banor (I samma ftp) Teamspeak Hamachi Det borde täcka allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Såg att det var en gameoutlet produkt. Tror ni man vågar beställa ända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Är det någon som orkar hjälpa mig att fixa grafik problemet?. Jag har testat att spela Singleplayer på SWAT 4 och SWAT4XP och båda har grafik konstigheter... Jag har kollat på internet men jag har inte hittat någon hjälp sida. :'( Här är mina System information: Processor: AMD Athlon 64 Processor 3500+ Minne: 1024MB RAM Grafikkort: NVIDIA GeForce 6200SE TurboCache DirectX: DirectX 9.0c (4.09) Mina nuvarande installerade drivrutiner till Grafikkortet är nVidia ForceWare 93.71 Redigerad 28 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Är det någon som orkar hjälpa mig att fixa grafik problemet?. Jag har testat att spela Singleplayer på SWAT 4 och SWAT4XP och båda har grafik konstigheter... Jag har kollat på internet men jag har inte hittat någon hjälp sida. :'( Pröva att installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Är det någon som orkar hjälpa mig att fixa grafik problemet?. Jag har testat att spela Singleplayer på SWAT 4 och SWAT4XP och båda har grafik konstigheter... Jag har kollat på internet men jag har inte hittat någon hjälp sida. :'( Vilket kort har du? Nya drivisar kanske eller prova ändra grafiken i spelet, alt. installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Hmm, jag kollade nyss upp att de senaste drivrutinerna hos nvidia är 93.71, vilket jag redan har. Jag håller på att ominstallera spelet just nu. Jag återkommer med information strax. EDIT: Fortfarande samma problem. EDIT2: Kan det vara så att jag måste höja min Uppdateringsfrekvens??? Just nu har jag iallafall 60hz EDIT3: Maskinvaruacceleration... har ni Fullständig på den? Redigerad 28 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Hmm, jag kollade nyss upp att de senaste drivrutinerna hos nvidia är 93.71, vilket jag redan har. Jag håller på att ominstallera spelet just nu. Jag återkommer med information strax. EDIT: Fortfarande samma problem. EDIT2: Kan det vara så att jag måste höja min Uppdateringsfrekvens??? Just nu har jag iallafall 60hz EDIT3: Maskinvaruacceleration... har ni Fullständig på den? Du och jag har som sagt likadana datorer och jag har samma problem med grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) EDIT2: Kan det vara så att jag måste höja min Uppdateringsfrekvens??? Just nu har jag iallafall 60hz EDIT3: Maskinvaruacceleration... har ni Fullständig på den? Nej, torr inte det, men testa ifall du har lust. Ja, alltid. Vilka är med ikväll då? Ska vi säga samma tid soim igår, kl 22:00? Ladda ner denna karta --> http://www.10-david.com/?p=files_item&id=2093 Mogadishu Mile, den som ingen hade igår Redigerad 28 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nej, torr inte det, men testa ifall du har lust. Ja, alltid. Vilka är med ikväll då? Ska vi säga samma tid soim igår, kl 22:00? Ladda ner denna karta --> http://www.10-david.com/?p=files_item&id=2093 Mogadishu Mile, den som ingen hade igår Varför 22:00?. Herregud, vi spelade nästan till 02:00 igår . Kan vi inte säga 21:00 eller kanske 20:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Hmm, jag kollade nyss upp att de senaste drivrutinerna hos nvidia är 93.71, vilket jag redan har. Jag håller på att ominstallera spelet just nu. Jag återkommer med information strax. EDIT: Fortfarande samma problem. EDIT2: Kan det vara så att jag måste höja min Uppdateringsfrekvens??? Just nu har jag iallafall 60hz EDIT3: Maskinvaruacceleration... har ni Fullständig på den? Testa andra drivisar då, jag kör också med 60hz och fullständig maskinvaruacceleration men med 84.25 drivers. Lite gamla men what the heck, dom funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nej, torr inte det, men testa ifall du har lust. Ja, alltid. Vilka är med ikväll då? Ska vi säga samma tid soim igår, kl 22:00? Ladda ner denna karta --> http://www.10-david.com/?p=files_item&id=2093 Mogadishu Mile, den som ingen hade igår Jag är nog på ikväll, hade riktigt skojj igår, sniper, du får vara ledare i vårt team idag igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ladda ner denna karta --> http://www.10-david.com/?p=files_item&id=2093 Mogadishu Mile, den som ingen hade igår Det var ju klockrent. Jag: "Jag fick connection failed" Du: "Va? Har du inte den banan?" Flera personer i munnen på varandra: "Jag har den inte heller!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Varför 22:00?. Herregud, vi spelade nästan till 02:00 igår . Kan vi inte säga 21:00 eller kanske 20:00? Vi kan säga 21:00 då Vilka är med, den nya tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ok, jag har nu (Medmycket hjälp av SlewME, det tackar jag för) satt upp en egen server på TS som vi kan använda. IP : 213.64.224.5:8767 Password: sajten. Så det är bara att logga in så har vi en privat server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ok, jag har nu (Medmycket hjälp av SlewME, det tackar jag för) satt upp en egen server på TS som vi kan använda. IP : 213.64.224.5:8767 Password: sajten. Så det är bara att logga in så har vi en privat server Ho'kay... Men är det nödvändigt? Vi hade ju redan en kanal på en Public server Har inte fått ett svar om ni vill spela redan vid 21:00...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har inte fått ett svar om ni vill spela redan vid 21:00...? Då får du ett nu, count me in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Ho'kay... Men är det nödvändigt? Vi hade ju redan en kanal på en Public server Har inte fått ett svar om ni vill spela redan vid 21:00...? Men på den här kan vi ju styra och ställa efter egna behov, plus att några av er kommer få möjlighet att banna de som blir störiga om någon skulle lyckas ta sig in. Lajnux har fått Admin-egenskaper redan. Kan ni testa att logga in på min server ? 213.64.224.5:8767 Password : sajten För ante kommer inte in, men Lajnux och SlewME gör det, så jag skulle vilja veta om fler har problem med det. Redigerad 28 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag är på 21.00, men simpa, vad pingar man på din server? Inte kul om TS laggar.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Jag är på 21.00, men simpa, vad pingar man på din server? Inte kul om TS laggar.. ^^ TS laggar inte för oss, kom inte och testa vet jag SlewME pingar 41 och Lajnux 71. Är det bra eller dåligt ? Redigerad 28 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) TS laggar inte för oss, kom inte och testa vet jag SlewME pingar 41 och Lajnux 71. Är det bra eller dåligt ? Enligt mig, dåligt...men jag har inte pingat den andra servern... *Give me admin-grejs please* Allt är fixat nu! Redigerad 28 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts