Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 För mig var det bara den sista banan vi körde som laggade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ska ni lira idag igen? Om ni ska, så kanske jag kan hänga på. Bara kanske... Men skriv upp lösenordet till TS om ni nu ska köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag e på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Kör ni SSF 3.0 eller 3.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Kör ni SSF 3.0 eller 3.1? 3.1 ffs!. Det är bara den jag har på skrivbordet just nu iallafall :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 3.1 ffs!. Det är bara den jag har på skrivbordet just nu iallafall :'( Kan vara ganska bra om du kör några stycken singleplayerbanor innan du är med och lirar i multiplayer så du lär dig knapparna, hur styrningen funkar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag är gärna med ikväll, kan de flesta knapparna osv redan ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag e på. Skaffa TS då. Iallafall så att du kan höra vad alla säger. Tyckte lite synd om dig när folk sa saker åt dig i micken, och inte tänkte på att du inte hörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 När blir det lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 När blir det lir? Alla in på TS och Hamachi kl: 22:00 Sen kan jag eller Everest starta en server. Vi spelar 3.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Hmm? http://img144.imageshack.us/img144/1293/bajsau2.th.jpg Redigerad 27 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hmm? http://img144.imageshack.us/img144/1293/bajsau2.th.jpg haha... nice grafik Restrain! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) haha... nice grafik Jag fick lida av det där hela tiden på 2 av kartorna vi spelade på. Skit jobbigt Är det någon som vet hur jag ska fixa detta?. Det verkar som om det är så här hela tiden. Redigerad 28 december, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Tack för ikväll alla som var med, var rätt kul ibland. Helt klart det roligaste ögonblicket var när eXotic teamkillade Tux varpå jag sköt ner Hasselhoff som jag trodde var en badguy när han stod bakom dörren. JSHC trodde att jag var en skurk som hade dödat hans kollega och sköt ner mig efter att jag dödat Hassel. Så kan det gå. Tux och jag röjer i Druglab Edit: Bättre nu JSHC Redigerad 28 december, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Mjo kvällen hade sina guldkorn. "Sälen", "Det hysteriska kompismordet", "Free ticket my ass" Men varför sover jag inte än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Tack för ikväll alla som var med, var rätt kul ibland. Helt klart det roligaste ögonblicket var när eXotic teamkillade Tux varpå jag sköt ner Hasselhoff som jag trodde var en badguy när han stod bakom dörren Tux och jag röjer i Druglab Glöm inte att jag sköt dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Eller så var det roligast när vi körde motellbanan (jag tror det var ett motell). I alla fall, det var sista banan med sniper och everest, sniper var ledare och när vi klarat banan så ballade allting ur. Jag blev tase:ad av någon som stod bakom mig, och sniper sprang runt och TK:ade. Jag skjöt honom med cobra stun gun och sa "Mig dödar du inte". Men han började skjuta igen så jag fick tase:a honom igen, och den här gången skjöt jag ihjäl honom, sedan var det bara jag och Tux kvar. Med hans grafikproblem var det en enkel sak att döda honom . Jag var den enda överlevande även den gången av någon anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Funderar på att köpa Swat 4 Ska man bara ta det för 99kr eller med stechkov syndicate för 349? Frakt tillkommer med 69kt om ni undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Funderar på att köpa Swat 4 Ska man bara ta det för 99kr eller med stechkov syndicate för 349? Frakt tillkommer med 69kt om ni undrar Vi lirar stetchkov syndicate plus några moddar som du kan ladda hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vi lirar stetchkov syndicate plus några moddar som du kan ladda hem. Okej Köper det Hittade på ett billigare ställe, visst finns det bara ett expansion till 4:an? Får båda för 250 med frakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts