eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag och Lajnux tyckte det var skitroligt att lyssna på er, skrattade ett par gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag och Lajnux tyckte det var skitroligt att lyssna på er, skrattade ett par gånger Jag skrattade asmycket efter att tystnaden bröts varje gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Förresten, jag älskade dialogen: Sniper: Jag kan mirror:a här ärrtvå(med barnslig röst): Nej det kan du inte Sniper(surnar till lite): Men jag kan mirror:a dig *riktar optic wand mot ärrtvå* Humm.. antar att det bara var roligt om man var där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Förresten, jag älskade dialogen: Sniper: Jag kan mirror:a här ärrtvå(med barnslig röst): Nej det kan du inte Sniper(surnar till lite): Men jag kan mirror:a dig *riktar optic wand mot ärrtvå* Humm.. antar att det bara var roligt om man var där.. Nej, jag kommer också ihåg det. Och jag skrattade faktiskt lite åt det. Det roligaste var när ärrtvå sa sådär med barnslig röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag skrattade asmycket efter att tystnaden bröts varje gång! "Aj! Någon slog mig.. Vem slog mig ? Det var någon som slog mig. Seriöst, vem det än är! Du har skjutit alla!" Det var nog kvällens skratt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 "Aj! Någon slog mig.. Vem slog mig ? Det var någon som slog mig. Seriöst, vem det än är! Du har skjutit alla!" Det var nog kvällens skratt för mig Ah, det var också roligt. Vi hade riktigt kul ikväll, Simpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ah, det var också roligt. Vi hade riktigt kul ikväll, Simpa! Ja för fan, nästa gång ska vi vara med och inte spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Gah jag vill också vara med!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Gah jag vill också vara med!!!!! :'( Fixa ditt ljud, vad mer behöver du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Haha verkade ju kul att lyssna, säg till nästa gång and I´ll be there Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Förresten, jag älskade dialogen: Sniper: Jag kan mirror:a här ärrtvå(med barnslig röst): Nej det kan du inte Sniper(surnar till lite): Men jag kan mirror:a dig *riktar optic wand mot ärrtvå* Humm.. antar att det bara var roligt om man var där.. Hahaha... Det var så roligt Blir det något ikväll då? Kanske ska fixa lite fler banor åt oss... Redigerad 27 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Du sitter ju och ekar allting, ta bort autosnacket så kan du komma in. Min mic var avstängd när jag gick in en andra gång, men då ville ni banna mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag är kanske med ikväll. Måste packa också men en stund kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag är kanske med ikväll. Måste packa också men en stund kanske. Vart ska du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vart ska du? Fjällstugan i Vemdalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Fjällstugan i Vemdalen. Finns det snö där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Finns det snö där? Japp. 35 av 52 backar är öppna ungefär. Sälen däremot, där är det knappt någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Japp. 35 av 52 backar är öppna ungefär. Sälen däremot, där är det knappt någon. Vad roligt ______________ Hur blir det ikväll då? Eftersom det laggade igår kan jag nog hosta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vad roligt ______________ Hur blir det ikväll då? Eftersom det laggade igår kan jag nog hosta... Det blir nog ganska kul ja. _______________ Om det blir mindre lagg ikväll är det större sannolikhet att jag är med, så mycket kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det blir nog ganska kul ja. _______________ Om det blir mindre lagg ikväll är det större sannolikhet att jag är med, så mycket kan jag säga. Det var ju knappt något lagg när jag hostade, så jag kan ju somsagt göra det ikväll då... Är alla som var med igår, med ikväll? Ska vi säga kl. 22? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts