Ice Cube Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag vill gärna vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är somsagt gärna med på Co-op, har faktist installerat om Swat4, SS, ssf3.0, ssf 3.1... så alla borde vara unbannade. Kan hosta om Everest inte vill Vi kan ju testa om det funkar för alla att komma in på din server så kan vi ju köra där i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Vilken tid? Ska vi säga halv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Vi kan ju testa om det funkar för alla att komma in på din server så kan vi ju köra där i så fall. Ok... ska snacka emd lajnux och be honom connecta till en server skapad av mig. Edit: Hepp.. lajnux svarade inte. @ R2 Visst Redigerad 26 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Server på väg, alla som ska spela, kom in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ajm cöming! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tack så mycket för att jag inte ens fick gå in i eran server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tack så mycket för att jag inte ens fick gå in i eran server. Du sitter ju och ekar allting, ta bort autosnacket så kan du komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Varför fan har ni bytt lösenord för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Varför fan har ni bytt lösenord för? För att du och Alpha kom in och hade autosnack på så det ekade hela tiden. Ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 För att du och Alpha kom in och hade autosnack på så det ekade hela tiden. Ta bort det. Jag har tagit bort min för länge sen?. Jag har till och med fixat micen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag har tagit bort min för länge sen?. Jag har till och med fixat micen nu Skrik lite på Sniper, det är han som har hand om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Skrik lite på Sniper, det är han som har hand om det. Det är lite svårt att göra de när han ändå aldrig kommer att minimera SWAT och titta in på GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Det är lite svårt att göra de när han ändå aldrig kommer att minimera SWAT och titta in på GTAsajten Jag vet, men jag får nog inte ge ut lösenordet, även om jag vet vilket det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag vet, men jag får nog inte ge ut lösenordet, även om jag vet vilket det är Oh come on!. Jag kommer ändå inte störa. Det är kul att höra er medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Oh come on!. Jag kommer ändå inte störa. Det är kul att höra er medlemmar Nu drog alla, så det spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jahapp, idag var nog bland dem roligaste gångerna Och till Alpha och Tux...det var för att ni ekade och ingen gillade det... Men om ni vill vara med så självklart så får ni det, bara fixa era mic:ar först. Hursomhelst...ska sova nu, Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Varför fick jag aldrig något svar när jag frågade någonting i TS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Varför fick jag aldrig något svar när jag frågade någonting i TS? Det enda jag hörde av dig var att du inte kunde vara med och att du skulle installera Swat/SS/Mods/Banor. Men det var ju en del action, så ingen kanske hörde dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Tyckte det var väldigt kul ikväll. Fast ärrtvå borde skaffa en bättre mick, om han ska fortsätta vara leader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts