Jump to content

SWAT 4 & Stetchkov Syndicate

Sniper
 Share

Recommended Posts

I matchen innan måste ju lagen vara lika stora. Om Jacker är med i vårat (vet inte om han vill/kan) så kan ju WuZiMu, Karatemorfar eller Sniper gå med i erat lag.

Jo, det låter bra. Wu Zi Mu kan jag försöka få tag i senare, han är inte inne just nu.

Men jag har inte Karatemorfars msn så det skulle kunna vara bra om du snackade med han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 466
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu ska jag gå och spela spel med familjen. Runt 10-halv 11 kan jag vara med. Vill ni börja innan, kör hårt men "klanmatchen" är jag gärna med på. Vi kanske kan ta den efteråt?

Då får du hoppas på Jacker.

Alltså, ni kan ju inte bara kicka mig. Jag hade sagt redan för länge sedan att jag skulle vara med. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, ni kan ju inte bara kicka mig. Jag hade sagt redan för länge sedan att jag skulle vara med. :shifty:

Du är ju ganska bra på att kicka du också. Mig kickade du från teamspeak igår, sen bannade du mig på 3.1, sen när du skulle dra stängde du ner din teamspeak server/kanal så att inte vi kunde snacka med varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Mig kickade du från teamspeak igår.

2. bannade du mig på 3.1

3. sen när du skulle dra stängde du ner din teamspeak server/kanal så att inte vi kunde snacka med varandra.

1. Efter en röstning och ett flera "varningar" om att du skulle sluta sjunga.

2. Bannade din klon, trodde då inte att du också skulle bannas, alltså av misstag...och det är redan åtgärdat.

3. Antagligen. Det är ju bara att skapa en ny kanal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Efter en röstning och ett flera "varningar" om att du skulle sluta sjunga.

2. Bannade din klon, trodde då inte att du också skulle bannas, alltså av misstag...och det är redan åtgärdat.

3. Antagligen. Det är ju bara att skapa en ny kanal.

Haha, så du trodde inte att om du bannade den ena så skulle inte den andra, som spelade på samma ip bli bannad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur då kicka, det är klanmatch, tillhör du ingen klan är du självklart inte med.

Hur skulle det se ut om varje klanmatch var att de som skrev först fick spela oavsett om man tillhörde en klan eller inte ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, så du trodde inte att om du bannade den ena så skulle inte den andra, som spelade på samma ip bli bannad?

Sluta vara så kaxig.

Ja eftersom du hade 2 stycken inne i servern med samma namn så gissade jag att du hade en dynamisk IP-adress, eftersom du sa att modemet krånglade (tror du sade det, inte säker dock) eller något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni någon gång skulle behöva en 'extra gubbe' skulle jag kunna hoppa in :shifty:

En rolig bild som jag fick "print screen" på häromdagen ----> Kille me huvet i väggen

Du kan väl inte vara seriös? Man ser ju fan huvudet mot väggen. Eller det kanske är en gigantiskt böld som växer mellan hans axlar?

Hur som helst, jag är inte sugen på att spela utan Curly.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa det efter att jag hade pratat med Kebab och Lajnux på MSN och dom sa att förutom dom 2 så skulle Simpa nog vara med.

Är du självskriven i varenda match oavstet hur många platser det finns tror du?

Som sagt är jag på whatever, så länge det inte blir en massa whine och tjafs som det har varit här i tråden..

CO-OP blir det nog antar jag, hostar du?

Klanmatchen blir ju inget eftersom Bubbli drar sig ur (skulle bli 2vs2 isf). Jacker kanske kan komma till undsättning men det tror jag inte.

Nu, runt kvart över 10?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

CO-OP blir det nog antar jag, hostar du?

Klanmatchen blir ju inget eftersom Bubbli drar sig ur (skulle bli 2vs2 isf). Jacker kanske kan komma till undsättning men det tror jag inte.

Nu, runt kvart över 10?

Jag är somsagt gärna med på Co-op, har faktist installerat om Swat4, SS, ssf3.0, ssf 3.1... så alla borde vara unbannade.

Kan hosta om Everest inte vill

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor