Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nope, där har du fel. Du lade upp en kickvote på den ena, och alla röstade, den gamla Lajnux försvann och vi fortsatte prata, sen gick jag in och kollade vad jag skulle ha för EQ. När jag hade bläddrat lite bland alla vapen i primary blev jag bannad. Nope. Du ljuger. För vi spelade California Bank [någonting] och du var med. Sen blev jag dödad. Jag restartade servern, för att köra om banan. När laddningen för banan nästan var klar för mig sa du i TS att du blivit bannad. När laddningstiden var klar så var det tydligen nästa bana (någon hotellbana) och inte California-bank-banan. Innan vi startade California Bank-banan så skapade jag kick-vote:s på din klon ett antal gånger men ingen röstade på den förutom jag, så dem fail:ade. Efer ett tag så tog jag Ban Vote och någon/några fler än jag röstade och fick, som vi trodde, din klon bannad. Skadan upptäcktes somsagt först när du behövde reconnecta till severn (när jag restart:ade den) och den sa att du var bannad från den. Sen kan jag passa på att nämna att jag frågade i TS om någon visste hur man Un-bannade folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nope. Du ljuger. För vi spelade California Bank [någonting] och du var med. Sen blev jag dödad. Jag restartade servern, för att köra om banan. När laddningen för banan nästan var klar för mig sa du i TS att du blivit bannad. När laddningstiden var klar så var det tydligen nästa bana (någon hotellbana) och inte California-bank-banan. Innan vi startade California Bank-banan så skapade jag kick-vote:s på din klon ett antal gånger men ingen röstade på den förutom jag, så dem fail:ade. Efer ett tag så tog jag Ban Vote och någon/några fler än jag röstade och fick, som vi trodde, din klon bannad. Skadan upptäcktes somsagt först när du behövde reconnecta till severn (när jag restart:ade den) och den sa att du var bannad från den. Sen kan jag passa på att nämna att jag frågade i TS om någon visste hur man Un-bannade folk. Det är du som ljuger, du drog igång en vote-kick mot en av mina Lajnux, och då röstade vi alla och han försvann. När jag såg att han försvann pratade vi som sagt lite och sa något som "bra att vi fick iväg den Lajnux som inte spelade". Sen gick jag in för att välja vapen och efter att ha bläddrat lite blev jag bannad från servern. Om du tror att jag är dum får du gärna säga det, men jag är inte så dum att jag bannar min "klon" om jag spelar på samma ip som den. Give up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Det är du som ljuger, du drog igång en vote-kick mot en av mina Lajnux, och då röstade vi alla och han försvann. När jag såg att han försvann pratade vi som sagt lite och sa något som "bra att vi fick iväg den Lajnux som inte spelade". Sen gick jag in för att välja vapen och efter att ha bläddrat lite blev jag bannad från servern. Om du tror att jag är dum får du gärna säga det, men jag är inte så dum att jag bannar min "klon" om jag spelar på samma ip som den. Give up. Hahaha....det är fel. Jag tror du blandar ihop denna incident och den när jag kickade dig från TS lite tidigare, då du sjöng och vägrade sluta trots alla andra sa att du skulle sluta sjunga. Då "röstvotade" vi om att kicka dig. Hursomhelst så förskte vi unbanna dig. Det måste du hört på TS. End of story Redigerad 26 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nu står ni bara ord mot ord, svårt att säga vem som har rätt. Det känns som att Lajnux har betydligt mindre anledning att ljuga men man vet aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Hahaha....det är fel. Jag tror du blandar ihop denna incident och den när jag kickade dig från TS lite tidigare, då du sjöng och vägrade sluta trots alla andra sa att du skulle sluta sjunga. Då "röstvotade" vi om att kicka dig. Hursomhelst så förskte vi unbanna dig. Det måste du hört på TS. End of story Nej, jag blandar inte ihop dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Nej, jag blandar inte ihop dom. Då vet jag det ^^ du kanske blir unbannad om du ominstallerar Hamachi och får ett nytt IP. Förresten... Vilka spelar ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Här kommer saker fram Han satt och gapade i teamspeak att alla skulle in på 3.0 och spam-joina eran server. Då vet jag det ^^ du kanske blir unbannad om du ominstallerar Hamachi och får ett nytt IP. Öhm, varför ska _han_ ominstallera allt när det var du som bannade honom? Oavsett om du visste att det bannade helt ip eller inte så var det ju ditt fel. Installera om spelet du istället. Redigerad 26 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Här kommer saker fram Är det här någon sorts typ Dr. Phil? Aja... det sa jag faktist, eftersom jag var sur för att ni bannade mig på eran server. Ajuste, jag sa inte att alla" skulle in på ..." jag sa att ni kan. Stor skillnad där. @R2 Edit Öh? Det var jag som startade vote:n. Men alla andra vote:ade ja, även Lajnux så det är like mycket allas fel. Antagligen samma som när ni bannade mig och det var du som startade vote:n... Edit: jag måste nog ändå ominstallera den så jag blir unbannad på Curly's server. Redigerad 26 december, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 1. Är det här någon sorts typ Dr. Phil? Aja... det sa jag faktist, eftersom jag var sur för att ni bannade mig på eran server. Ajuste, jag sa inte att alla" skulle in på ..." jag sa att ni kan. Stor skillnad där. @R2 Edit 2. Öh? Det var jag som startade vote:n. Men alla andra vote:ade ja, även Lajnux så det är like mycket allas fel. Antagligen samma som när ni bannade mig och det var du som startade vote:n... Edit: jag måste nog ändå ominstallera den så jag blir unbannad på Curly's server. 1. Ja. Haha. Fyndigt. Dr. Phil. Att Curly ignorerade dig på både Teamspeak och MSN kanske skulle ge dig en liten vink om att han inte ville spela med dig? Tydligen räckte inte det så du gick in på våran server. Då blev du kickad. Inte av mig utan av Curly. DET kanske skulle få dig att klura ut att han inte ville? Nej, då skulle du komma in igen och eftersom alla klagade på Teamspeak så startade jag en vote. 2. Att ominstallera hjälper antagligen inte eftersom det är IP-bann men försök du. Han kan ju banna igen om han har lust. Han är inte hemma just nu så det spelar inte dig någon stor roll men gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Öhm, varför ska _han_ ominstallera allt när det var du som bannade honom? Oavsett om du visste att det bannade helt ip eller inte så var det ju ditt fel. Installera om spelet du istället. Att ominstallera hjälper antagligen inte eftersom det är IP-bann men försök du. Han kan ju banna igen om han har lust. Han är inte hemma just nu så det spelar inte dig någon stor roll men gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 @R2 Edit Öh? Det var jag som startade vote:n. Men alla andra vote:ade ja, även Lajnux så det är like mycket allas fel. Antagligen samma som när ni bannade mig och det var du som startade vote:n... Edit: jag måste nog ändå ominstallera den så jag blir unbannad på Curly's server. Snacka skit, jag märkte inte ens att vi hade någon omröstning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ja lilla Sniper. Att du avinstallerar ditt spel hjälper mot att Lajnux är bannad eftersom det är ditt spel som har bannat honom men eftersom Curlys ban på dig finns på hans spel så kommer du inte förbi den genom att avinstallera spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tänkte fråga vilka som ska vara med inför kvällens spel. Ska ni vara med är det bara att ni skriver det, gör en lista över dom som skulle vara med sen. I'm in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ja lilla Sniper. Att du avinstallerar ditt spel hjälper mot att Lajnux är bannad eftersom det är ditt spel som har bannat honom men eftersom Curlys ban på dig finns på hans spel så kommer du inte förbi den genom att avinstallera spelet. Räcker det inte att jag ändrade min IP-adress? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Tänkte fråga vilka som ska vara med inför kvällens spel. Ska ni vara med är det bara att ni skriver det, gör en lista över dom som skulle vara med sen. I'm in. Jag är på. Hur blir det nu med matchen innan? Blir det något överhuvudtaget? Vad jag har förstått så är det ungefär såhär, stämmer det? Lag 1: Bubbli. Ärrtvå. Everest. Lag 2: Kebab. Lajnux. Simpa (?). Everest, hostar du? Din banlista är ju tom så det blir väl mest smärtfritt. Räcker det inte att jag ändrade min IP-adress? För att komma runt Curlys ban på dig? Jodå. Men varför? Han är inte hemma. Det är ju din ban på Lajnux som är problemet just nu. Redigerad 26 december, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är på. Hur blir det nu med matchen innan? Blir det något överhuvudtaget? Vad jag har förstått så är det ungefär såhär, stämmer det? Lag 1: Bubbli. Ärrtvå. Everest. Lag 2: Kebab. Lajnux. Simpa (?). Everest, hostar du? Din banlista är ju tom så det blir väl mest smärtfritt. Jag borde kunna hosta ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är på. Hur blir det nu med matchen innan? Blir det något överhuvudtaget? Vad jag har förstått så är det ungefär såhär, stämmer det? Lag 1: Bubbli. Ärrtvå. Everest. Lag 2: Kebab. Lajnux. Simpa (?). Everest, hostar du? Din banlista är ju tom så det blir väl mest smärtfritt. För att komma runt Curlys ban på dig? Jodå. Men varför? Han är inte hemma. Det är ju din ban på Lajnux som är problemet just nu. Ingen mer som skulle vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Jag är på. Hur blir det nu med matchen innan? Blir det något överhuvudtaget? Vad jag har förstått så är det ungefär såhär, stämmer det? Lag 1: Bubbli. Ärrtvå. Everest. Lag 2: Kebab. Lajnux. Simpa (?). Everest, hostar du? Din banlista är ju tom så det blir väl mest smärtfritt. För att komma runt Curlys ban på dig? Jodå. Men varför? Han är inte hemma. Det är ju din ban på Lajnux som är problemet just nu. Men installerar om Stetchkov och SSF 3.0 och SSF 3.1 då... Jag vill vara med ikväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ingen mer som skulle vara med? I matchen innan måste ju lagen vara lika stora. Om Jacker är med i vårat (vet inte om han vill/kan) så kan ju WuZiMu, Karatemorfar eller Sniper gå med i erat lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 I matchen innan måste ju lagen vara lika stora. Om Jacker är med i vårat (vet inte om han vill/kan) så kan ju WuZiMu, Karatemorfar eller Sniper gå med i erat lag. Jag vill vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts