Patrik Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Tänkte dela med mig av mitt senaste spel. Rapportera buggar om ni hittar några! Dom som inte förstår hur man spelar får fråga, jag orkar inte gå igenom allt just nu. Se till att uppdatera eran flashplayer. DOWNLOAD EDIT: uppdaterad! Redigerad 21 december, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Gjorde du det i flash 8 pro? Redigerad 20 december, 2006 av Helpiswhatiwant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Coolt spel, men den första fiende var lite jobbig att döda. Sen den andra slog jag ett slag på sen kraschade spelet. Annars var det mycket bra gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Coolt spel, men den första fiende var lite jobbig att döda. Sen den andra slog jag ett slag på sen kraschade spelet. Annars var det mycket bra gjort. Tack. Hur då krashade? Har aldrig gjort för mig. Helpiswhatiwant, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tack. Hur då krashade? Har aldrig gjort för mig. Helpiswhatiwant, ja. En felstavning i introt. Och hunden är omöjlig att klara av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 En felstavning i introt. Och hunden är omöjlig att klara av Menar du "tillbak"? Ska fixa. Hunden - slå på nosen. Svårt att träffa, men den är ändå seg att attackera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Menar du "tillbak"? Ska fixa. Hunden - slå på nosen. Svårt att träffa, men den är ändå seg att attackera. Seg ? Han åt upp mig som lördagsgodis ju :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Seg ? Han åt upp mig som lördagsgodis ju :/ Så länge du springer fram och tillbaka och slår han på nosen så hinner han inte stanna och bita dig! --- Ingen annan som har testat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ingen annan som har testat spelet? Kom till fågeln. Klarade mig jättebra men den.. Bara.. dog inte.. Dumma fågelfä Tyckte det var lite, enformigt. Men har ju inte kommit längre eller så. Får man inte vapen? Eller är jag totalnub nu eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Laddar ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Kom till fågeln. Klarade mig jättebra men den.. Bara.. dog inte.. Dumma fågelfä Tyckte det var lite, enformigt. Men har ju inte kommit längre eller så. Får man inte vapen? Eller är jag totalnub nu eller När jag mötte fågeln så ställde jag mig längst till vänster, där kunde han inte attackera så det var bara att slå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Spelet va lite för svårt men endå kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Krångligt beskriver nog detta "spel" väldigt bra. 3/5 för ett bra försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Kom till fågeln. Klarade mig jättebra men den.. Bara.. dog inte.. Dumma fågelfä Tyckte det var lite, enformigt. Men har ju inte kommit längre eller så. Får man inte vapen? Eller är jag totalnub nu eller Man får massor med nya vapen, dessutom finns en hemlig quest där man får ett hemligt vapen. x_simpa_x, jepp, bästa sättet att slå fågeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 x_simpa_x, jepp, bästa sättet att slå fågeln! Oj, så man får göra så, jag trodde jag fuskade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Oj, så man får göra så, jag trodde jag fuskade Självklart får man. --- Lägg märke till att filen är uppdaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jävligt svårt spel.. men den där roboten. Vid vissa tillfällen var det omöjligt att komma bakom honom.. han bara backade och backade så jag var tvungen att 'springa igenom' honom. Överlag ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jävligt svårt spel.. men den där roboten. Vid vissa tillfällen var det omöjligt att komma bakom honom.. han bara backade och backade så jag var tvungen att 'springa igenom' honom. Överlag ett bra spel. Tackar. Tips för att döda fiender. När dom gör sin attack (om den är seg), så spring till andra sidan, sen när den är nära så springer du (medan du får in lite slag) till andra sidan. Ett annat sätt är att hålla sig väldigt nära fienden och pumpa. Man går i samma takt som fienden. Kommer man för långt bort är det risk för att den hinner attackera dig. Akta dig för fienden när den är för långt åt sidorna, för då kommer den bara stå och attackera dig. Och det hjälper att ha damp med musen. Vissa fiender har också en viss träffyta, t.ex. ögon, ansikte, mage osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Tänkte dela med mig av mitt senaste spel. Rapportera buggar om ni hittar några! Dom som inte förstår hur man spelar får fråga, jag orkar inte gå igenom allt just nu. Se till att uppdatera eran flashplayer. DOWNLOAD EDIT: uppdaterad! Hej! Undrade om någon hade kvar spelet =) Vore roligt att testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Hej! Undrade om någon hade kvar spelet =) Vore roligt att testa http://veclock.deviantart.com/art/Clown-City-47478200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts