Adriian Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Rätt bra bild på skiten. Inte förräns nu såg jag hur mycket som hade rasat! Ser ju läskigt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Var typ 1/4 av alla i min parallelklass osm var i skolan idag de andra kunde inte komma till skolan pga hålet xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Lite läskgt sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Lite läskgt sånt här Ja...Läskigare om de skulle varigt på E18 eller nån sån...större väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Ja...Läskigare om de skulle varigt på E18 eller nån sån...större väg E6 är större än E18. Ju högre tal, mindre väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) E6 är större än E18. Ju högre tal, mindre väg. Så du punktera honom... Redigerad 22 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 22 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) E6 är större än E18. Ju högre tal, mindre väg. Haha där fick du mig.. Meen när jag hörde att E6an hade rasat första tanken va "och vart f*n ligger E6an?" ..... så om de skulle varigt TEX E18...som lite fler känner till.... :ermm: jag ska nog inte säga nått .. Trött efter gårdagen...och nej ingen bortförklarning Redigerad 22 december, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts