KalleR Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Där har de världens sk*tvägar. Jag är där så gott som varje år och hälsar på släkten och efter att ha åkt på deras vägar så behöver du inte åka till nöjesfältet... Måste hålla med där. Motorvägarna är världsklass, men resten av vägnätet tycks de glömt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 I Spanien och Grekland upplevde jag inte vägarna som speciellt kul. Ojämna och små, under varenda omkörning så tutade bilarna på varandra. De stora vägarna i USA är mycket bra, men mindre landsvägar osv kan vara riktigt jävliga. En av vägarna vi åkte på slingrade sig så pass mycket att man inte hade en aning om vilket håll den gick mot, dessutom var det mitt ute i skogen med en massa kullar och stup... Den var vältrafikerad också. Nämde jag att vägytan var ojämn? Mådde inte speciellt bra när vi nåt vår destination. Nu var det ju så att jag faktiskt pratade om Sveriges stora vägar. Då kan du inte börja dra paraleller med USAs små - även om USAs små är lika stora som Sveriges stora. Sedan har bilisterna inget med hurvida vägarna är raka eller lagade att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Menade att jag inte tycker de svenska vägarna är sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag var i polen i september och där har dom verkligen dåliga vägar. - Mina släktingar bor i munkedal, hoppas dom är bra och inte var på vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Läskigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Hah, vilken värdelöst skriven artikel. De nämner inte vilken väg som rasat och heller inte var på E6:an (som de inte nämner) det har inträffat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Det ser bra illa ut iaf. Hoppas ingen skadades allvarligt.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fixa topic title... Hur svårt kan det vara att stava rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Fixa topic title... Hur svårt kan det vara att stava rätt? Syr jag va jeffla trött efter den...långa dagen Tack för att du fixade till de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Syr jag va jeffla trött efter den...långa dagen Tack för att du fixade till de Det är ingen som tror på dig. Sluta göra bortförklaringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Menade att jag inte tycker de svenska vägarna är sämre. Jacker, har du körkort? Givetvis är inte 100% av Sveriges sk*t. Men en mycket stor del är. Det finns rellativt stora hål lite varstanns i motorvägen mellan Malmö/Lund, det är "lappat" var 1000 m c:a, de placerar brunnar mitt i vägen som ligger c:a 0,5 dm under vägbanan osv. Att köra över ett hål i 110 är inte bra för underredet på bilen. Och de här "lapparna" de lagar väggarna med har fått kritik från många håll för att väggreppet är mycket sämre på dem. Nej, fortsätt med väggtullarna i Stockholm och använd pengarna för att laga Sveriges vägar. (speciellt nere i Skåne, för vi måste ha bra vägar som leder till vår fina bro ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hah, vilken värdelöst skriven artikel. De nämner inte vilken väg som rasat och heller inte var på E6:an (som de inte nämner) det har inträffat. Aftonbladet, my friend.. De skriver inte fakta utan de skriver det folk vill läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Aftonbladet, my friend.. De skriver inte fakta utan de skriver det folk vill läsa. Det gör visserligen all media, men okej, vi säger så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 And one little piggie went to the market Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jacker, har du körkort? Givetvis är inte 100% av Sveriges sk*t. Men en mycket stor del är. Det finns rellativt stora hål lite varstanns i motorvägen mellan Malmö/Lund, det är "lappat" var 1000 m c:a, de placerar brunnar mitt i vägen som ligger c:a 0,5 dm under vägbanan osv. Att köra över ett hål i 110 är inte bra för underredet på bilen. Och de här "lapparna" de lagar väggarna med har fått kritik från många håll för att väggreppet är mycket sämre på dem. Nej, fortsätt med väggtullarna i Stockholm och använd pengarna för att laga Sveriges vägar. (speciellt nere i Skåne, för vi måste ha bra vägar som leder till vår fina bro ) Tack. Ni måste ha bra vägar för att traktorerna ska komma fram på dem Vi har ingen brist i Stockholm i alla fall, dock är jag mot vägtullar vice. Var glad att ni inte har några ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tack. Ni måste ha bra vägar för att traktorerna ska komma fram på dem Vi har ingen brist i Stockholm i alla fall, dock är jag mot vägtullar vice. Var glad att ni inte har några ^^ Åh, nej det är ingen fara med traktorerna, de kan köra på åkrarna. Jag tänkte mer på alla turistande Stockholamre som kommer ner för att titta på vår vacka bro! Jodå, jag är glad att vi inte har vägtullar (än) det kan Stockholm behålla. Ni kan ju inte bara få fördelar, så som alla fina skärgårdar, kungen och alla hans vacka slott osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Åh, nej det är ingen fara med traktorerna, de kan köra på åkrarna. Jag tänkte mer på alla turistande Stockholamre som kommer ner för att titta på vår vacka bro! Jodå, jag är glad att vi inte har vägtullar (än) det kan Stockholm behålla. Ni kan ju inte bara få fördelar, så som alla fina skärgårdar, kungen och alla hans vacka slott osv. Haha, å vi vet ju hur mycket du gillar kungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ingen skadad. Såg lite rasat ut, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jacker, har du körkort? Givetvis är inte 100% av Sveriges sk*t. Men en mycket stor del är. Det finns rellativt stora hål lite varstanns i motorvägen mellan Malmö/Lund, det är "lappat" var 1000 m c:a, de placerar brunnar mitt i vägen som ligger c:a 0,5 dm under vägbanan osv. Att köra över ett hål i 110 är inte bra för underredet på bilen. Och de här "lapparna" de lagar väggarna med har fått kritik från många håll för att väggreppet är mycket sämre på dem. Nej, fortsätt med väggtullarna i Stockholm och använd pengarna för att laga Sveriges vägar. (speciellt nere i Skåne, för vi måste ha bra vägar som leder till vår fina bro ) Jag behöver väl inte körkort för att åka bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag behöver väl inte körkort för att åka bil? Nej, men minsta lilla rörelse bilen gör känner du mycket mer när du kör än när du åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts