Nik. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag hörde just att E6an har rasat ihop Helt plötsligt small det bara till. – Det lät som om de sprängde, berättar Mathias, 34, som bor bara ett par hundra meter från platsen för raset. – När jag kom ut hörde jag hur folk skrek i sina bilar. Det var rent kaos själv så har jag inte fått in så mycket info....trött efter dagen men läs själva om denna fruktansvärda händelse här! vad vet ni om detta..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Otippat att det hände. Vi har inte direkt välvårdade vägar i Sverige. Lappade och buckliga och dåligt underhåll. Det var bara en tidsfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Otippat att det hände. Vi har inte direkt välvårdade vägar i Sverige. Lappade och buckliga och dåligt underhåll. Det var bara en tidsfråga. Ja...sen kan de ha nått med allt vatten att göra också....(ingen dog...men 10 till sjukhuset..har jag förmig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 "Tjugo till sjukhus efter vägras på E6 i Bohuslän. Vittne berättar: En del av bilarna är delvis begravda i jordmassorna. " " Över tio bilar uppges ha följt med i skredet - minst sex personer är fastklämda" Ripat från aftonbladet.se, inte helt omöjligt att det kommer ske dödsfall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Otippat att det hände. Vi har inte direkt välvårdade vägar i Sverige. Lappade och buckliga och dåligt underhåll. Det var bara en tidsfråga. Åk till valfritt sydeuropeiskt land så ska du få se på dåliga vägar... Många USAs vägar är inte heller att hänga i granen jämfört med Sveriges. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Fräsigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Åk till valfritt sydeuropeiskt land så ska du få se på dåliga vägar... Många USAs vägar är inte heller att hänga i granen jämfört med Sveriges. De länder jag varit i så har de större vägarna varit betydligt bättre än Sveriges vägar. Tyskland, USA, Cypern och Holland, för att nämna några. Där fick du några exempel, några fler jag ska åka till tycker du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 De länder jag varit i så har de större vägarna varit betydligt bättre än Sveriges vägar. Tyskland, USA, Cypern och Holland, för att nämna några. Där fick du några exempel, några fler jag ska åka till tycker du ? Räkna bort England och Australien. Ser fint ut där också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 De länder jag varit i så har de större vägarna varit betydligt bättre än Sveriges vägar. Tyskland, USA, Cypern och Holland, för att nämna några. Där fick du några exempel, några fler jag ska åka till tycker du ? Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Sveriges snabbaste nyhetsmedia: www.wighsnews.se Där håller jag mig uppdaterad iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Italien. Där har de världens sk*tvägar. Jag är där så gott som varje år och hälsar på släkten och efter att ha åkt på deras vägar så behöver du inte åka till nöjesfältet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Rätt bra bild på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ojdå, låter inte bra. Har inte hört nånting innan nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Rätt bra bild på skiten. Men shit, det var inte lite den var sönder heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Där har de världens sk*tvägar. Jag är där så gott som varje år och hälsar på släkten och efter att ha åkt på deras vägar så behöver du inte åka till nöjesfältet... Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Usch. Ser inte kul ut. kolapasat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Fräsigt! Jag vet inte riktigt men jag skratta så jag grät åt den där kommentaren =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 De länder jag varit i så har de större vägarna varit betydligt bättre än Sveriges vägar. Tyskland, USA, Cypern och Holland, för att nämna några. Där fick du några exempel, några fler jag ska åka till tycker du ? I Spanien och Grekland upplevde jag inte vägarna som speciellt kul. Ojämna och små, under varenda omkörning så tutade bilarna på varandra. De stora vägarna i USA är mycket bra, men mindre landsvägar osv kan vara riktigt jävliga. En av vägarna vi åkte på slingrade sig så pass mycket att man inte hade en aning om vilket håll den gick mot, dessutom var det mitt ute i skogen med en massa kullar och stup... Den var vältrafikerad också. Nämde jag att vägytan var ojämn? Mådde inte speciellt bra när vi nåt vår destination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Ser mer ut som ett snabbt konstruktionsarbete ... underredet verkar ha givit med sig .. asfalten är ju inte ens avbryten. Redigerad 20 december, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts