Crusader Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Första riktiga trailern! Verkligen bra och spännande trailer. Jag älskar hela grejen med att man får se det ur människornas perspektiv. Gigantiska robotar som invaderar Jorden och andra gigantiska robotar som försöker försvara Jorden. Ser verkligen spännande och bra ut. Som första filmen så är den ju väldigt viktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Otroligt jobbigt sätt att se en trailern Kämpar för att kunna titta! Sett den nu! Ser ut som vilken actionrulle som helst, men verkar ändå lockande. Hyr förmodligen den om ett år tillsammans med Siana och herr Lösgodis. Redigerad 20 december, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Första riktiga trailern! Verkligen bra och spännande trailer. Jag älskar hela grejen med att man får se det ur människornas perspektiv. Gigantiska robotar som invaderar Jorden och andra gigantiska robotar som försöker försvara Jorden. Ser verkligen spännande och bra ut. Som första filmen så är den ju väldigt viktig. Jag måste se den här! Den baseras på Transformers Armada väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Otroligt jobbigt sätt att se en trailern Kämpar för att kunna titta! Ja, Yahoo ska tvunget stila till det. Tyvärr har de första thing på den. Jag måste se den här! Den baseras på Transformers Armada väl? Nja, mer G1 faktiskt. Den riktiga Transformers. Fast igentligen så baseras den på alla och ingen för det är en helt ny väg och design de tar löst baserat på G1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Optimus Prime såg häftig ut.. <3 gotta see this.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Påminde lite om Jurassic Park när man fick se ett stort vidunder klampa fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Påminde lite om Jurassic Park när man fick se ett stort vidunder klampa fram. á la Steven Spielberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Verkar på trailern som att de har gett Transformers en mer "alien look". För att verkligen få dem att se mer utomjordiska ut. Samt att transformeringen sker med mindre bitar som för att förklara hur de kan förvandla sig till olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Gillade trailern, blir nog att se den...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Optimus Prime såg häftig ut.. <3 gotta see this.> Det är han i blå hjälm va? Men den såg bra ut, ska nog se den på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Väldigt ball trailer, är nog en film att se på bio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Verkar ju inte vara samma Transformers som jag växte upp med, dom man kunde göra om till bilar och plan m.m, och några ska väl vara snälla också om jag minns rätt. Men det är säkert en ball rulle med mycket specialeffekter osv, men det man såg på trailern verkar det bara vara en random actionfilm a la Terminator 3 typ, men kommer säkert se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2007 Drar upp tråden igen. Några nya video klipp finns att se TV Spot 1 TV Spot 2 Behind the Scenes Behind the Scenes 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 2 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Precis vad jag skulle posta. De 2 TV Trailrarna är, enligt mig, riktigt bra. Starscream ser riktigt cool ut. Och filmen ser bara bättre ut förvarje bit jag ser. Åååååh, vad jag längtar!!! Kunde det inte ha varit 7 April istället för 4 Juli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2007 Hahaha ska lätt se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Wie! Optimus Prime is back! Ska ses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Transformers Soundtrack Lyssna på 'Transformers' Albumet här! Vill ni veta hur Themet låter? Tryck Här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 Transformers Soundtrack Lyssna på 'Transformers' Albumet här! Vill ni veta hur Themet låter? Tryck Här! Grymt fint soundtrack.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Filmen verkar usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts