Gof Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Sorry alltså. Jag sa inte at tjag gjorde det, jag typ, bad om nåd . Känns dumt att förstöra för Godfather bara för att mitt fraps slutar fungera... Kanske nån mer som tycker det skulle vara skönt med lite extra tid? Edit: @Henki, du såg ju Östis . Äh. Inget stort problem, Hoppas att Fraps slutar vara en bortskämd barnunge och börjar fungera för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Tja, betyder ju bara att man har mer tid att göra det bättre. Jag e okej med det, eju inte ditt fel att Fraps inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) JAg skulle kunna vara med .. nu när jag har en ny HD så har jag platts för att fixa en masas klipp.. fast jag måste ju "hitta" min Sony Vegas skiva bara EDIT: Ehmm.. kan nog inte vara med endå.. Innan hadde jag 4 installs av SA men 2 försvann med min ena HD som he cp nu.. och de 2 som jag har kvar e med GTA Sweden på :S Redigerad 12 januari, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 JAg skulle kunna vara med .. nu när jag har en ny HD så har jag platts för att fixa en masas klipp.. fast jag måste ju "hitta" min Sony Vegas skiva bara EDIT: Ehmm.. kan nog inte vara med endå.. Innan hadde jag 4 installs av SA men 2 försvann med min ena HD som he cp nu.. och de 2 som jag har kvar e med GTA Sweden på :S K synd... Men är det okej om jag tar bort slutdatum tills vidare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Om det känns bra, så gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Om det känns bra, så gör det Tack, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Så har nu varit totalt datorlös i några dagar då både min Laptop och stationäravalde att blir förståndshandikappade för några dagar... Men jag tror jag har löst det nu, så nu ska jag nog försöka att smiska i gång både den här tävlingen och mitt Fraps igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Blir det något av det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hell_boy Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Blir det något av det här? Ser inte ut så tycker jag, men jag håller på godfather. Redigerad 28 januari, 2007 av hell_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Om alla bara postar sina videos kan jag ta på mig att göra en poll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Tja....här är iallafall mitt bidrag Thats the day i died Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Tja....här är iallafall mitt bidrag Thats the day i died Bra, vi sätter inlämmningsdatum till den 10:e. På lördag alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Tja....här är iallafall mitt bidrag Thats the day i died Hyffsat bra film, men jag förstår mig inte på titlen, "Thats the day i died", du dog ju inte under filmen ju Annars bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Hyffsat bra film, men jag förstår mig inte på titlen, "Thats the day i died", du dog ju inte under filmen ju Annars bra. Dog i introt Edit: Såg nyss att den var lite för lång, hoppas att det inte är något stort problem. Redigerad 8 februari, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Dog i introt Edit: Såg nyss att den var lite för lång, hoppas att det inte är något stort problem. Får man inte se när du dör ?! :'( Fixa sen mer imponerande stunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Hade varit med om ny uttökat slutdatummet till måndag. Men det kommer väl en ny omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Får man inte se när du dör ?! :'( Fixa sen mer imponerande stunt Jo Jag krachar med Hydran i backen. Och angående stunten så är dom gjorda på mindre än 48 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Äh, skit i vad jag sa. Folk är inte tillräckligt hängivna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Äh, skit i vad jag sa. Folk är inte tillräckligt hängivna. Ok :/, då gör jag en ny topic om min film ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts