Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Kan jag bara hitta någelunda spots som jag klarar av är jag med...det löste sig. Kanon. Kika bara in i SA Stunting Challenge på GTAS och landa min infernusutmaning. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ska jag skriva upp dig igen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Ska jag skriva upp dig igen eller? Skriv du, jag har problem med att hitta stunt som både ser snygga ut och är lagom lätta för att jag ska klara de. Men jag ska försöka iaf. Redigerad 1 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Håller vi ännu på? Samlar stunts för tillfället, undrade bara om andra folk också gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Håller vi ännu på? Samlar stunts för tillfället, undrade bara om andra folk också gjorde det Jupp Redigerad 7 januari, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Oj... Här var visst jag uppskriven, ja.. (vad fan tänkte jag med? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Oj... Här var visst jag uppskriven, ja.. (vad fan tänkte jag med? ) Du drar dig inte ur. Got it? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Du drar dig inte ur. Got it? Hmm. Är bara med om jag lyckas förstå mig på Sony Vegas. ...and that's probably not gonna' happen. Redigerad 8 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 And theres a stupid thing called Moviemaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 And theres a stupid thing called Moviemaker Jag hade tänkt dölja mina usla stunts med en sjutusan till redigering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag hade tänkt dölja mina usla stunts med en sjutusan till redigering. Vegas redigerar inte heller åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vegas redigerar inte heller åt dig Det visste jag redan. Var nog lite för o-ironisk i mitt förra inlägg. Nej, jag vet inte om jag orkar redigera. Däremot blev jag väldigt sugen på att vara med i en Community-film eller ett colabb av något slag. Nåja, ta inte bort mig från listan riktigt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Det visste jag redan. Var nog lite för o-ironisk i mitt förra inlägg. Nej, jag vet inte om jag orkar redigera. Däremot blev jag väldigt sugen på att vara med i en Community-film eller ett colabb av något slag. Nåja, ta inte bort mig från listan riktigt än. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41001 Angående tävlingen så skulle jag kunna redigera åt dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=41001 Mjaah. Jag har fått för mig att Vice City är så svårt att stunta i.. (Och så vet jag inte riktigt var min skiva är) Angående tävlingen så skulle jag kunna redigera åt dig om du vill. Jasså? Ja gärna. Om du har tid/vilja. Och om du lovar att inte skratta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Mjaah. Jag har fått för mig att Vice City är så svårt att stunta i.. (Och så vet jag inte riktigt var min skiva är) Jasså? Ja gärna. Om du har tid/vilja. Och om du lovar att inte skratta.. VC är svårare än SA, men jag tror nog att det går att lärar sig det också... Snällt av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Mjaah. Jag har fått för mig att Vice City är så svårt att stunta i.. (Och så vet jag inte riktigt var min skiva är)C:\spel\GTAVC.ISO kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tja, nu är det så att jag har fått lite krångel med Fraps(hittas i datorhjälps-tråden), och frågar om det är okej för er deltagande om jag tar bort slutdatumet tills vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tja, nu är det så att jag har fått lite krångel med Fraps(hittas i datorhjälps-tråden), och frågar om det är okej för er deltagande om jag tar bort slutdatumet tills vidare? Jag förstår inte varför det inte skulle vara okej. Skillnad vore ju om det kom ett tidigare datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Men va... Så nu har jag stuntat och skyndat för att göra färdigt mitt bidrag, och så skjuts hela saken upp? Right, right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Men va... Så nu har jag stuntat och skyndat för att göra färdigt mitt bidrag, och så skjuts hela saken upp? Right, right... Sorry alltså. Jag sa inte at tjag gjorde det, jag typ, bad om nåd . Känns dumt att förstöra för Godfather bara för att mitt fraps slutar fungera... Kanske nån mer som tycker det skulle vara skönt med lite extra tid? Edit: @Henki, du såg ju Östis . Redigerad 11 januari, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts