Mathias Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ja, fick för mig att dra igång en stuntävling här på GTASajten. Jag har själv nyss börjat med stunting så... Ehhhm, Inlämingsdatum bestämmer jag när dom första 5 joinat... Jag vill att det ska vara minst 5 & max 15., som är med. Regler *Inga mods, som ändrar SA´s karta eller nån bil, Camhack och Drawdistance är godkännt... *Inga handling.cfg ändringar, så att fordron svänger bättre, har högre toppfart o.s.v. *Filmen måste var minst 1min sekunder och får vara max 2 min, Exklusive outro och intro, vilket inte är några måsten... *Collab är tillåtet, men max 2 i samma...(När man stuntar flera) Uhm.. Får man använda SALC? Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hmm... Men.. tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Uhm.. Får man använda SALC? --- -- --- *Inga mods, som ändrar SA´s karta eller nån bil, Camhack och Drawdistance är godkänt... Edit: Dam you QouaD^ Redigerad 21 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipperMannen Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hi guys, add me with godfather for collab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Hi guys, add me with godfather for collab! Of course. Och pojkar, Han är medlem. Han fick ju "överta" min snälla väns account. Redigerad 21 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) --- -- --- Edit: Dam you QouaD^ Hi guys, add me with godfather for collab! Här på forumet pratar vi svenska Edit:Okay, Godfather, då är jag med Edit 2:@Chilli:Det står 1min sekunder...spelar ju ingen roll men ändå Redigerad 21 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Of course. Och pojkar, Han är medlem. Han fick ju "överta" min snälla väns account. I have nothing against it. Finns inga regler som kan stoppa dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jäpp, inga som tillfälliga medlemmar, och allra minst när han inte äns har egen account. Tyvär Godfather... @VickeX, ska snart dra, men om du är inne ikväll kan vi snacka lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag är med, om det är okej... Och Godfather, om du ska värva in tillfälliga så skulle jag lika gärna kunna värva in RAD från XSA, så om vi alla bara har den regeln att det ska vara medlemmar som varit lite längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag är med, om det är okej... Och Godfather, om du ska värva in tillfälliga så skulle jag lika gärna kunna värva in RAD från XSA, så om vi alla bara har den regeln att det ska vara medlemmar som varit lite längre. We're screwed Nu när lilltutten är med också är det 5 deltagare och det bli alltså av. ...datum, tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Japp, står i första posten. 10 Januari. 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Jag är med, om det är okej... Och Godfather, om du ska värva in tillfälliga så skulle jag lika gärna kunna värva in RAD från XSA, så om vi alla bara har den regeln att det ska vara medlemmar som varit lite längre. Det är inga problem för mig. Han får gärna vara med EDIT. bläh, Någon som är uppe för att göra film med mig? Redigerad 22 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Lade till en regel som jag kom och tänka på nu... God Jul ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Excellente. Fin regel. (bump ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Får man använda oblivion modden? Om ni inte vet vad det är, för den är inte lika välkänd som t.ex draw distance x10 modden, så fixar den texturer och gör att spelet ser mycket snyggare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Får man använda oblivion modden? Om ni inte vet vad det är, för den är inte lika välkänd som t.ex draw distance x10 modden, så fixar den texturer och gör att spelet ser mycket snyggare ut. ändrar den inget annat kan jag väl inte förbjuda dig antar jag? Så okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Tråkigt att inte kunna vara med men tjaa, fraps funkar inte så jag har väl inte mycket till val Tack till titties och Corevil Redigerad 30 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tråkigt att inte kunna vara med men tjaa, fraps funkar inte så jag har väl inte mycket till val k, fan, måste jag gå till plan B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tråkigt att inte kunna vara med men tjaa, fraps funkar inte så jag har väl inte mycket till val Tack till titties och Corevil Wait! Kan du vara med nu eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Wait! Kan du vara med nu eller inte? Kan jag bara hitta någelunda spots som jag klarar av är jag med...det löste sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts