Mark Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Hej! Nu när det är juletider så har jag tänkt att önska mig något roligt RPG spel som räcker länge. Det ska inte vara alltför krävande, och årtalet spelar ingen roll. Har testat Oblivion och har kikat lite på Neverwinter Nights 2, dock aldrig spelat det. Vilka RPG spel skulle ni rekommendera förutom Oblivion? Tack på förhand Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Star Wars Knights Of The Old Republic 1 och 2. Mycket bra spel som håller länge, och kan köras om på olika sätt. Älska Kotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Star Wars Knights Of The Old Republic 1 och 2. Mycket bra spel som håller länge, och kan köras om på olika sätt. Älska Kotor Ettan har jag redan spelat, och jag har hört att tvåan suger? Är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ettan har jag redan spelat, och jag har hört att tvåan suger? Är det så? Tvåan är minst lika smaskig som ettan. Gillade du ettan så gillar du tvåan, det kan jag garantera. Annars rekomenderar jag Neverwinter Nights 2 varmt, det var länge sen ett spel berörde mig som det har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Diablo 2 LOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Tycker att tvåan är mycket tråkigare än ettan, KOTOR-spelen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Star Wars Knights Of The Old Republic 1 och 2. Mycket bra spel som håller länge, och kan köras om på olika sätt. Älska Kotor Sant, så sant. Och som Hew sa, gillar du 1:an så gillar du 2:an. Och 2:an är absolut inget skitspel, jämför man med andra spel utanför KotOR-Serien så är det fantastiskt. Det är bara för att folk hade så höga förväntningar på det efter som KotOR 1 var så suveränt, som det skrivits en hel del dåligt om det. Då det inte riktigt nådde upp till folks skyhöga förväntningar. Men det är fortfarande grymt bra även det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Spelade KOTOR 1 till Xbox en gång och enligt mig så är Jedi Knight 3 Single Player roligare om man gillar Star Wars. Däremot är JK3 inget RPG. Redigerad 20 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Star Wars Knights Of The Old Republic 1 och 2. Mycket bra spel som håller länge, och kan köras om på olika sätt. Älska Kotor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Neverwinter Nights 1 & 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Gothic 1-3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) MapleStory! helt gratis! o.o eller kanske needforspeed Carbon? Redigerad 21 december, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Planescape: Torment maybe? Redigerad 21 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 MapleStory! Usch, fy fan. - Har kollat lite på Neverwinter Nights 2, det lutar lite åt det just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Om du inte är rädd för gammal grafik så: Deus Ex Vill du ha bättre grafik kan du testa Deus Ex 2 : Invisible War, dock inte alls lika kul som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Grim fandango. Fast justefan, det är ju ett äventyrsspel... Typ, KotOR som många nämt, Mount & blade, Titan Quest, Diablo, Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Sacared osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ettan har jag redan spelat, och jag har hört att tvåan suger? Är det så? Ettan är klart bättre. Men att tvåan suger är fel. En god uppföljare med mer action Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Final Fantasy IX! Spela gärna de andra FF-spelen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Final Fantasy IX! Spelat igenom det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Grim fandango. Fast justefan, det är ju ett äventyrsspel... Typ, KotOR som många nämt, Mount & blade, Titan Quest, Diablo, Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Sacared osv... Fastnade för det spelet förr när jag spelade det, det var... Beroendeframkallande. Redigerad 21 december, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts