Sjolander Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Swords and sandals är ett stratergispel som jag en dag hittade, jag har sedan första dagen jag testade spelet lagt ner alldeles för mycket tid på det och blir mer och mer frustrerad för varje dag. Spelet är enligt mig helt omöjligt att klara, detta har orsakat skador på mitt tangentbord och även min mentala hälsa. Testa gärna själv och se hur långt ni kommer. Swords and sandals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Swords and sandals är ett stratergispel som jag en dag hittade, jag har sedan första dagen jag testade spelet lagt ner alldeles för mycket tid på det och blir mer och mer frustrerad för varje dag. Spelet är enligt mig helt omöjligt att klara, detta har orsakat skador på mitt tangentbord och även min mentala hälsa. Testa gärna själv och se hur långt ni kommer. Swords and sandals. Provade det för ett bra tag sedan, helt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Kom till champion battle dog då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Kom till lvl 4....yeeeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Dog på 2a bossen ska köra sen ikväll igen Mad spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Kom till champion battle dog då Samma här. Men det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Bra namn på hemsidan iallfall http://www.playaholics.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Kom till andra champion battle och dog där av ett hugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Tycker ni seriöst att första championen är svår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Min kompis spelade det på bild lektionen. Tråkigt spel. Han kom till champion battle nummer 4 tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Min kompis spelade det på bild lektionen. Tråkigt spel. Han kom till champion battle nummer 4 tror jag... Hur fan lyckades han? Jag kom till 3an och han dödade mig på två slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Hur fan lyckades han? Jag kom till 3an och han dödade mig på två slag. Varje skill point han fick la han till strength... Efter han hade fått nån sorts ''trä-klubba'' så kunde han döda de andra motståndarna enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Oh the mighty have fallen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Dör alltid på andra champion battle ^^ Nån som har en bra "build"? hur man ska lägga talents osv? => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Dör alltid på andra champion battle ^^ Nån som har en bra "build"? hur man ska lägga talents osv? => Har provat en jäkla massa olika, enligt mig ska man fokusera på defense och vitality, sen på attack och strength. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Har provat en jäkla massa olika, enligt mig ska man fokusera på defense och vitality, sen på attack och strength. Ok, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jag gör så att jag har en "Base" build. Jag börjar med att sätta 2 p på stamina, 3 på vitality, 3 Strength, 1 Attack och 1 Defense. Sedan sätter jag resten av poängen på Strength, attack och defense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Yay! Just nu är jag level 7 och har dödat 3 Arena Champions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Dödade just tvåan. Fick ett gulligt vapen. Ska se hur länge till jag klarar mig. Edit: omg, dog på en random gladiator. Redigerad 23 december, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 23 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Yay! Just nu är jag level 7 och har dödat 3 Arena Champions Vilken "Build" använde du? Berätta pl0x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts