neLaX Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hejsan, vet någon hur man skapar egna bilar, springa snabbt o aldrig dö på san andreas, det finns några som aldrig kan dö o de skapar bilar o s v .... vet någon hur man får o gör sånt?? (det e till gta:sa multiplayer på dator) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hejsan, vet någon hur man skapar egna bilar, springa snabbt o aldrig dö på san andreas, det finns några som aldrig kan dö o de skapar bilar o s v .... vet någon hur man får o gör sånt?? (det e till gta:sa multiplayer på dator) Det kallas "Hacks" och kommer få dig bannad på mer eller mindre Alla servrar.. Men det finns ju lite olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
neLaX Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vet du vart man tankar ?? Jag o en kompis vill bara leka lite på hans server =) vi skall inte använda de på oficiella servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag har en vän åt dig. Gawgle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
neLaX Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ja har hittat tack men finns de sån hack som man kan skapa bilar?? för de kan man inte på de hack ja har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Admins och Moderatorer brukar kunna spawna bilar. Det är ju också fusk/hack men jag vet inget av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rullaruntrunt Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Kan någon länka moneyhack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts