Xemtoth Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vote: Winamp Winamp för musik VLC för film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Använder WMP till musik och filmklipp, Winamp till webradio eftersom WMP inte stödjer pls-filer och WinDVD till DVD-filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hmm, la min röst på Windows Media Player Classic. Använder iof version 6.4 men den räknas väl som classic i dagsläget. Det sköna med att inte vara up-to-date är ju i alla fall att man kan känna sig ganska unik... När inte WMP fungerar (då versionen är för gammal) använder jag VLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag använder WMP till musik, eftersom jag har snabbknappar på laptopen, och de fungerar inte i Winamp, men det går säkert att fixa. Winamp till radio. VLC till filmer. Realplayer till mobilfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Foobar. Snabbast och mest lätthanterlig. Kan lägga upp en print på min råheta cfg senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Winamp musik, VLC film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 VLC för filmer och WinAmp för musik. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Winamp för musik VLC för film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) MPlayer for windows för film http://www.mplayerhq.hu Foobar för musik Redigerad 20 december, 2006 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Windowa media player för musik Total video player för film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 iTunes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 WMP till musik (EQ på ROCK så låter min musik precis som ja vill ha den) VLC till film och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 "Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta." iTunes, lätt att. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Winamp är allt jag säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Röstade på VLC även om den mest är till för de rullar som inte funkar via WMP, kanske skulle röstar på Windows Media Player ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Lyssnar på musik i Winamp och ser på filmer i Media Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Winamp. Den enda vettiga mediaspelaren som inte saknar alla viktiga funkktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Musik: iTunes Film: VLC (ibland Quicktime, om jag inte ska ha fullscreen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Winamp duger bra, lätt och många bra skal att byta till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Winamp musik, VLC film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts