kicken Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Använde 'Mercury Audio Player' för ett tag sen men orkade inte med den då den var för dåligt gjord så jag använder Winamp nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp är imo det värsta som hänt datorer sen Linux. Så otroligt segt och ohanterligt. Varför är Linux bland det värsta som har hänt datorer? Många av dom program du använder dagligen kom ursprungligen från Linux. Det må vara svårt för nybörjaren men dåligt - nä. Vote: Foobar2000. Ser ingen anledning att byta. Använder nästan inget minne alls, snabbt, går att ändra så att det ser ut precis som man vill ha det, man slipper skinhelvetet som Winamp har (varför inte bara använda sitt Windows-tema?), spelar nästan alla musikfilformat direkt från installationen o.s.v. http://img339.imageshack.us/img339/1183/foobarip2.png Använder också VLC för film eftersom det är snabbt, klarar många format, man slipper trixa med codecs o.s.v. men eftersom du drog ihop video och musikspelare till en poll var jag tvungen att välja :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp till musik och VLC till film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hur kan man starta en poll om mediaspelare och inte ha med mplayer? Bojkottar den här skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Till musik använder jag foobar, till film Media Player Classic eller VLC. Röstar foobar eftersom att jag lyssnar på musik oftare än vad jag kollar på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Hur kan man starta en poll om mediaspelare och inte ha med mplayer? Bojkottar den här skiten. Då hade du inte behövt skriva heller! Redigerad 19 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp och Foobar. Använder Winamp mer. Därför fick Winamp min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Musik: Foobar Film: MPC, VLC såhär ska en musikspelare se ut: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp/VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Musik: Foobar Film: MPC, VLC såhär ska en musikspelare se ut: Bild borttagen. /A.A Postar vad jag vill. Skulle bara göra trådskaparen uppmärksam på sitt totala misslyckande. Och kontrar med en snyggare foobar config. http://mikolan.com/images/mikolan/foobar.jpg Redigerad 19 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Använder mediaspelare främst till video så det blir VLC tätt följd av Classic. v: VLC Btw. Borde inte den här ligga i MF&G? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 såhär ska en musikspelare se ut: Fint att du har kvar den där koden jag skrev för playlistsidebaren. Du fick den väl av mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Postar vad jag vill. Skulle bara göra trådskaparen uppmärksam på sitt totala misslyckande. Och kontrar med en snyggare foobar config. Ja men för det behöver du inte quote kalle med sin stora bild. Förstör mer än vad det förnöjer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Foobar och ibland, men väldigt sällan, winamp till musik. VLC till film. lyssnar på musik oftare än jag ser påfilm så...foobar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Fint att du har kvar den där koden jag skrev för playlistsidebaren. Du fick den väl av mig? Jajamen Gillar det. Mikolan: Okej, du vinner i snygghet Men personligen finner jag ingen extra njutning av att ha en snygg spelare, så min funkar utmärkt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ja men för det behöver du inte quote kalle med sin stora bild. Förstör mer än vad det förnöjer. Klaga inte på honom Hans mplayer är mer 1337 än winamp och vlc tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Klaga inte på honom Men mina spelar fortfarande upp mer än vad jag begär. Sen kan jag inte säga att jag klagade på hans mplayer i sig, utan mer quoten. Redigerad 19 december, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Windows Media player 10 körde Creative play center förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 När vi ändå är inne på det.. Visst är WMP 11 den sämsta skit som någonsin gjorts? Det var efter att jag uppdaterade till den som jag bytte över till Foobar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vote Winamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts