P-C Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag har testat många och fastnade till slut med Foobar för att den är så lätt att konfigurera och har bra playlist-system. Men när jag bara vill spela en speciell låt så använder jag ZoomPlayer. Vote: Foobar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vlc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 WA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp, har inte testat så många andra, bla Foobar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 WMP. Eftersom jag inte lyssnar på mp3. låtar längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp musik, VLC film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp är imo det värsta som hänt datorer sen Linux. Så otroligt segt och ohanterligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Foobar. Fast lite lurigt är det allt. Förresten, det var väl inte alls länge sedan det fanns en sån här tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Winamp är imo det värsta som hänt datorer sen Linux. Så otroligt segt och ohanterligt. Kärring. Skaffa bättre dator om det är så segt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Winamp är imo det värsta som hänt datorer sen Linux. Så otroligt segt och ohanterligt. Ohanterligt tyckte inte jag. Men vem orkar vänta i två minuter på att ens få igång första låten? Nej tacka vet jag Windows Media Player och de 5 sekunderna. Redigerad 19 december, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Kärring. Skaffa bättre dator om det är så segt då. Det är nog bara skinet som krånglar. Fast det krånglar såpass att jag inte kan byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ohanterligt tyckte inte jag. Men vem orkar vänta i två minuter på att ens få igång första låten? Nej tacka vet jag Windows Media Player och de 5 sekunderna. Två minuter säger du? För mig tar det inte mer än några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Foobar2000 till musik.. Media Player Classic + K-lite codecpack till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Två minuter säger du? För mig tar det inte mer än några sekunder. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 WinAmp just so you know... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Två minuter säger du? För mig tar det inte mer än några sekunder. Men så är det. Först efter en minut när låtlistan kommer upp så kan man inte göra något förrän det kommer en popup om att nytt WinAmp-skin finns att ladda ner, men vem behöver en version 5.21,033 när man redan har en version 5.21,032? Ingen skillnad på musikspelarna. När man kryssat det så tar det ännu längre tid för man inte har originalskin, då får man vänta lite till. Sedan ska man vänta på att man kan få trycka på vad man vill på spellistan, och sen, sen funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 WinAmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Men så är det. Först efter en minut när låtlistan kommer upp så kan man inte göra något förrän det kommer en popup om att nytt WinAmp-skin finns att ladda ner, men vem behöver en version 5.21,033 när man redan har en version 5.21,032? Ingen skillnad på musikspelarna. När man kryssat det så tar det ännu längre tid för man inte har originalskin, då får man vänta lite till. Sedan ska man vänta på att man kan få trycka på vad man vill på spellistan, och sen, sen funkar det. Händer att den där rutan kommer upp någon gång i veckan, inte mer än så. Tar fortfarande inte längre tid än några sekunder för mig, med eller utan uppdateringsrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts