Kebab Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Det, och msn. Förresten känns det som du sitter mer, i alla fall på helger? Jag vet. På helgerna sitter jag väldigt länge, faktiskt. Så det är kanske 4-5-6 timmar om vardagarna, men.. äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Det varierar ju så mycket, beroende på vad man har att göra. På jullovet kommer jag sitta mer än 4 timmar, är jag "rädd" för, men vanligen är det 1-2, ibland mer. Röstade nog 3-4 ändå, för de gånger jag inte sitter i datorn blir det 0-1, och när jag väl sitter där blir det länge. Medel kanske är 3 timmar. VOTE: 3-4, Spelar mest. Även om det på senare tid blivit forumet som tagit överhanden. Jag är nyss fyllda 19 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 7-8 timmar på vardagar. Mindre på helgerna. Tankar / Ser på film / Lyssnar på musik 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) 1.Vote 7-8 timmar. Ibland mycket mindre, ibland lite mer. 2. Vote Övrigt. Tankar och ser på film. Vissa perioder spelar jag, om jag råkar ha ett bra spel. Surfar mycket på gtasajtens forum. Ibland jobbar jag med hemsidan. Ibland sysslar jag med nån film, och ibland redigerar jag bilder. Lyssnar på musik gör jag ofta. Hehe, ordet 'ibland' blev användbart. Jag fyller 20 om två veckor. Redigerad 20 december, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 7-8 timmar ibland mer (pga. att det typ inte finns något annat att göra i skolan) surfar(och spelar Doom1) 16(1990-02-17)år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 1-2 tim per dag, Gör väl skolarbeten men mest surfing Vote: 1-2 tim per dag och Surfar i allmänhet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Runt 2-6 h per dag(tolka det hur du vill, då menar jag med vilka alternativ) och när jag sitter vid datorn så är det musik som lyssnas, surfar runt lite o spelare, iblad skol arbeten. Är 15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Olika, 5-6 timmar/dag skulle jag tippa på. Spelar mest WoW och CS. Är 14 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 3-6 Timmar Spelar/chekar forum Tengo 14 Anos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 1-2 Timmar. ja surfar runt för det mesta och spelar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Egentligen olika men låt säga 3-4 timmar, surfar mest, tankar grejor och spelar väl om jag är på det humöret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ålder: 16 den 15 januari. 3-4 timmar. Inget passade in, jag gör det mesta. Spelar spel, surfar (tex GTAsajten), taknar, lyssnar på musik, tittar på film, grejar med PS, chattar m.m. Jag gör en massa saker vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) 14 år Det beror på, vissa dagar inte alls men när jag gör det är det ungefär en och en halv timme. Vote: 1-2h/dag Surfar Redigerad 21 december, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Hm, måndag till torsdag blir det iaf minst sex-sju timmar per dag eftersom man sitter framför en dator på utbildningen och jobbar. Annars, hemma, har det inte blivit så mkt på sista tiden eftersom man spenderar mer tid med en annan viss person. *edit aha, 19 år Redigerad 21 december, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Vote: 3-4 Timmar och "Redigerar bilder/film/hemsidor mm". Egentligen gör jag lite av varje alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Varierar, 7/8 hours, annat; gör ungefär all de sakerna lika mycket, 14 years. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Ungefär 3-4 timmar per dag. Blir mer på helgerna. Spelar mest spel men surfar omkring på forum också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 7-8 timmar - men detta varjerar självklart. Surfar (nyheter etc)/olika forum/spelar spel/musik/plugg. 18 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) 1-2 timmar (Oerhört lite). 10+ på helger (Abstinens). Och för ett år sedan sisådär vart det dygnet runt. Oh, och jag är 15. Redigerad 21 december, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TonyGustavsson Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 1-2 timmar. Allmän surfning, lyssna + köpa musik via iTunes (). 17 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts