eliizar Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Ja som frågan lyder, Hur länge sitter du vid datorn per dag? denna undersökning är inte bara till för att få reda på hur länge vi sitter om dagarna utan är också till ett projekt jag har i skolan så är ytterst tacksam för alla svar. EDIT: Skriv gärna eran ålder! Editera in det i erat inlägg (om ni nu inte har gjort det) Redigerad 19 december, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) 5 - 6 Timmar Spelar mest (GTAsajten lite också) Tengo 14 años Redigerad 19 december, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) En 5-6 timmar kanske. Brukar mest surfa i allmänhet. Är 15 år. Redigerad 19 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 5-6 timmar ungefär. Mera på helger. Gör nästan allt ovanstående. Men jag spelar nog mest. Vote: 5-6h/Spelar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Humm 7-8 timmar sitter mest och surfar... EDit...misspelld moha Redigerad 19 december, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) 5 - 6 Timmar Spelar mest (GTAsajten lite också) ' Same EDIT: alltså ibland äre 7 timmar ibland äre 1 timme eller kanske 3 timmar EDIT THA EDIT: kör nästan aldrig 7 timmar. Kanske någon gång när jag hittat något nytt och roligt... *Host* Gmod *Host* Redigerad 19 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Varierar från 3 - 6 timmar och gör det mesta som stog där, men sitter mest och surfar jag med, internet, forum, msn och sånt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Sitter för mkt, å jag spelar,chattar och surfar Vote1:9-10 timmar Vote2:Övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) 5 timmar ungefär (shit, mer än vad jag trodde. Inte konstigt att det gnälls... ) Spelar och surfar gör jag. Sällan jag gör annat. 26! Redigerad 19 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) 5-6 timmar blir mer på helgerna dock För tillfället sitter jag mest på forum och snackar med kompisar på MSN osv. men vanligtvis sitter jag en hel del och leker i photoshop och pysslar med hemsidor så det fick bli det alternativet. Edit: 16 år är jag. Redigerad 19 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) EDIT: Skriv gärna eran ålder! Editera in det i erat inlägg om ni inte redan har skrivit det, tack! Redigerad 19 december, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) För mycket. Men för det mesta så ''surfar'' jag. Edit : Ich bin 16 jahre alt. Redigerad 19 december, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) 5-6 timmar. Lyssnar på musik, kollar forum och sitter på msn samtidigt som jag spelar. Votade: Spelar mest. Är 15 ATM. Redigerad 19 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Gör skolarbeten ungefär 5-6 timmar om dan på datorn. Sen hemma sitter jag kanske 5 timmar beroende på vad som händer under dagen. På helger betydligt mindre. Är 16 år. Redigerad 19 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag är 23, kan jag inleda posten med... ehhmm.. Votade:9-10h/dag..|..Inget av alternativen passar... Jobbar som planera på ett logistikföretag (Box Delivery i jkpg) så jag sitter ju vid datorn på jobbet, sen blir det ju en del hemma också... Inget av alternativen passade direkt, jag gör ju det mesta, Nätet, spelar, redigerar, så... blir ju lite av varje, men jag sitter ganska mycket, ja... Vilket jag jämnar ut med bra kost, hockeybockey 2ggr i veckan, och innebandy 2ggr i veckan, så då var man klar antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Sitter här alltid när jag är vaken, så runt 16 timmar om dagen. Är 15 år. Lyssnar bara på musik och kollar gitarrtabs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Använder internet, kollar på film, chattar och lyssnar på musik. Moi are 16 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Sitter här alltid när jag är vaken, så runt 16 timmar om dagen. Är 15 år. Lyssnar bara på musik och kollar gitarrtabs. Skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 3-4 timmar per dag, surfar mest. Är 14 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) 7-8 timmar på vardagar. Nästan inget under helger. Är 14 år, 15 i augusti Edit: När jag sitter vid datorn är det World of warcraft, GTAsajten, Fragbite(nästan tröttnat på skitsidan som bara spammas hela tiden) och MSN som gäller Redigerad 19 december, 2006 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts